Sunday, January 31, 2010

WTF???

Δεν περίμενα ποτέ ότι θα αντίκριζα κάτι τέτοιο...

Για αρχή να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν έχω κάτι με τους Ομοφυλόφιλους. Κάθε άλλο, συμπαθητικά αγοράκια και κοριτσάκια είναι. Αφού λοιπόν το βγάλαμε από την άκρη αυτό το σημαντικό πράγμα, πρέπει να τονίσω ότι δεν περίμενα να αντικρίσω το site μας, σε μια σελίδα που έχει τίτλο:

"ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ"

Μπορώ να ανεχτώ να αναδημοσιεύουν τα άρθρα μου (click εδώ) και φυσικά μπορώ να ανεχτώ τα όποια αρνητικά σχόλια (γραπτά ή λεκτικά).
Αλλά σε site με τέτοιο όνομα?
Πάει πολύ... δεν νομίζετε?

Proof:

Link: (Θεραπεία Ομοφυλοφιλίας)

-L.

2 comments:

Anonymous said...

Η στήλη ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ στα δεξιά του blog μου που αναφέρεται η ιστοσελίδα σου (ή αναφερόταν διότι θα την αφαιρέσω) δεν είναι ανάρτηση, αλλά αλφαβητικό ευρετήριο εκατοντάδων ιστοσελίδων για να μη νομίζεις ότι είσαι & κανάς μάγκας.
Όποιος δε θέλει να αναφέρεται στο αλφαβητικό ευρετήριο εκατοντάδων ιστοσελίδων, μπορεί να μου στείλει 1 email να τον αφαιρέσω, διότι ο κατάλογος ανανεώνεται συνεχώς & νέα blogs προστίθεται.
Μέχρι στιγμής κανένας δε μου έχει στείλει τέτοιο email ούτε εσύ, διότι προφανώς βολεύεται να διαφημίζεται αλλού χωρίς κανένα κόστος για τον ίδιο.
Ευχαριστώ για την ανάρτηση σου διότι με βοηθά στο ξεσκαρτάρισμα του blog μου.

Lcfr said...

Αδερφε δεν ασχολούμαι με διαφημίσεις και κουραφέξαλα. Με βγάλεις, δεν με βγάλεις από το blog σου λίγο με ενδιαφέρει.

So yeah.
Screw you hippy.

-Lcfr
Ps. Ρε που φτάσαμε... Να κάνει comments και ο θεούλης των θρησκευτικών του δημοτικού...