Tuesday, January 5, 2010

The Perfect Twilight Solution...

Πολύς ντόρος έχει γίνει για το βιβλίο και την ταινία "Twilight". Την αλήθεια μου θα την πω. Την είδα και από τα πρώτα λεπτά σιχάθηκα τον εαυτό μου, που πλήρωσα για να την δω. Έστω και εάν ήταν σε μη Complex σινεμά (άρα και φτηνότερο εισιτήριο).

Θεωρώ ότι το legendary theme των Vampires, το έκαναν emo flick για τα πονεμένα κοριτσάκια και αγοράκια, που δεν βρίσκουν αιτία ύπαρξης και έχουν αυτοκτονικές τάσεις.... Δεν λέω από ηθοποιία και σκηνοθεσία, η ταινία ήταν πολύ καλή. Και αφού έχω ξεκινήσει τα ψέματα, να πω κι ότι λάτρεψα το τέλος της.

Όχι για το grand love/hate finale. Αλλά γιατί το ότι το μαρτύριό μου, τελείωσε. Έστω και εάν έπρεπε να περάσουν κοντά 2 ώρες...

Cullen, σου έχω δωράκι... Come and get it you bitch!!!

-L.

No comments: