Tuesday, January 19, 2010

Παπακαλιάτης 4 επεισόδιο 11


Για να πω την αλήθεια μου, μιας και δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση, δεν ήξερα ότι το "4" του Χριστόφορου, έχει πάρει άδεια από την σημαία και δεν θα προβάλετε για 4-5 εβδομάδες. Ειδικά την πρώτη Δευτέρα που δεν είχε επεισόδιο, δεν είχα καλό σήμα στο Mega και ταλαιπωρήθηκα μέχρι να βρω έστω και μέτριο για να ξεχωρίζω τις φάτσες και να ακούω τα λόγια. Όταν το βρήκα, έπαιζε το σήριαλ "Πολυκατοικία" και είπα από μέσα μου: "Δεν θα αλλάξω κανάλι, για να μην χάσω την σχετικά καλή εικόνα". Αναγκάστηκα λοιπόν είδα το μισό της Πολυκατοικίας και ένα έχω να πω:

Πόσο, μα πόσο ντροπιαστική είναι η Ελληνική τιβι? Τι ξεφτίλα είναι αυτή? Αποτροπιασμός με έπιασε με μόλις 20 λεπτά...

Όπως και να έχει.
Εχθές επέστρεψε το αγόρι με τα υγρά μάτια από τους κουραμπιέδες και τις κλισέ χαζοχαρούμενες γιορτές του, με ένα επαναστατικά διαφορετικό επεισόδιο της σειράς "4"!

...σας έχω πει. Μην τσιμπάτε τόσο εύκολα. Πλάκα κάνω.

Τι είδαμε?
Μία από τα ίδια
.
Σαν να νοικιάζεις την ίδια ταινία κάθε εβδομάδα. Το έχω κάνει παλιότερα και ξέρω. (όσο ήμουν παιδί είχα εμμονή με το Batman 1. Και κάθε εβδομάδα μου το νοίκιαζε ο πατέρας μου... και όσες φορές το βάλει το Star Channel, θα κάτσω να το δω). Για άλλη μια φορά ο φίλτατος "ταλαντούχος" κύριος Παπακαλιάτης, προχώρησε την ιστορία με νωχελικούς ρυθμούς, ενώ μας απέδειξε και με το παραπάνω, ότι λατρεύει τα thrillers και τα κλισέ.

Οκ.
Το ξέραμε κύριε σεναριογράφε ότι το ζευγαράκι με τα παιδάκια θα χώριζε επειδή το ήθελε ο Άντρας, μιας και:
  1. Όλα όσα μας έχεις δείξει για αυτό, εκεί και μόνον εκεί οδηγούσαν. (πρώτο παράπτωμα: κανένα twist) και
  2. Έτσι ακριβώς έκαναν και οι σεναριογράφοι του Brothers and Sisters (δεύτερο παράπτωμα: καμία πρωτοτυπία)
Και για να έχουμε καλό ερώτημα. Γιατί ασχολήθηκες 10τόσα επεισόδια με τους τσακωμούς και τον διακαή σου πόθο να μας αποδείξεις ότι οι γυναίκες είναι τα κακά πλάσματα σε αυτόν εδώ τον κόσμο και τον χωρισμό τον προχώρησες μέσα σε 10 λεπτά? (τρίτο παράπτωμα: δεν ξέρεις που πάνε τα τέσσερα με το σενάριό "σου") Τουλάχιστον, ο χωρισμένος πλέον αδερφός, τον ρίχνει που και πού στην single mother... πάλι καλά γιατί εκεί μέσα έχει πέσει αγαμία...

Δεν ξέρω εάν το συλλάβατε με το μυαλό σας, αλλά το χθεσινό επεισόδιο είχε αμέτρητες ΑΧΡΗΣΤΕΣ και ανούσιες σκηνές, που δεν είχαν να προσφέρουν απολύτως τίποτα, ούτε σε αυτόν που κάθεται και τις βλέπει, αλλά ούτε και στην εξέλιξη της ιστορίας αυτής καθεαυτής. Τρανό παράδειγμα, η σκηνή με το ερωτευμένο ζευγαράκι στο εστιατόριο. Η σκηνή που η άπορη κοπελίτσα, του το προσφέρει στο πιάτο... γιατί, όπως ξέρετε, το sex είναι η μόνη λύση σε όλα τα προβλήματα του μέσου Έλληνα:
Οικονομική κρίση? Sex.
Ανεργία? Sex.
Εγκληματικότητα? Sex.
Λαθρομετανάστευση? Sex.
Ά ρε γυναίκες...

Αλήθεια το έχω απορία. Τι "είπε" σε εσάς η σκηνή αλά μιούζικαλ στο μαγαζί? Τι πραγματικά αισθανθήκατε όταν βλέπατε τα αδέρφια πάνω στην σκηνή να κάνουν αυτά που έκαναν? Κουβαδάκι και πετσετούλα για τα κατάλοιπα του εμετού? Ή μήπως είμαι υπερβολικός? Μήπως δεν έπρεπε να καταραστώ την δασκάλα του δημοτικού μου, που δεν μου έμαθε αρκετές υβριστικές λέξεις για να μπορέσω να εκφράσω τι ένιωσα... Μπράβο βρε Χριστόφορε... Κάνεις καλή δουλειά... Βοηθάς τα ανορεξικά κοριτσάκια να μην "βάζουν δαχτυλάκι" στο λαιμό για τον καθημερινό εμετό. Εύγε.

Πρέπει να τονίσω ότι, σκηνοθετικά το επεισόδιο είχε ένα ενδιαφέρον. Είχε καλύτερα πλάνα, με εναλλαγές και κίνηση που τα προηγούμενα δεν είχαν. Τώρα εάν είδα καλά, άλλαξε ο σκηνοθέτης. Μπορεί να κάνω λάθος, ή μπορεί αυτό το masterpiece να χρειάζεται 2 σκηνοθέτες... Έχει δουλευτεί όμως το θέμα και πρέπει να το παραδεχτώ...

Τα τέλος του επεισοδίου είχε καλό contrast. Η φρίκη της οικογένειας, με τις αιμομιξίες και τα ανώμαλα σε mute, ο κόσμος που χαριεντίζεται στο πρωτοχρονιάτικο party, επίσης στο mute, και μια φοβερή μουσική επιλογή που, μου έκανε εντύπωση, αλλά δεν πρόλαβα να φορτώσω το Shazam στο iphone και να βρω πιο τραγούδι είναι... Well, τι να κάνεις...

Ελπίζουμε στα επόμενα καλύτερα. Εάν δεν έρθουν, well, υπομονή.
Πάρτε και το διαφημιστικό του Mega:

-L.
Παπακαλιάτης 4 υπόλοιπα:
Σχόλια για τα επεισόδια: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

No comments: