Tuesday, March 27, 2012

Appearance

Το ανθρώπινο είδος, όχι μόνο είναι σιχαμένο, αλλά και ιδιαίτερα ύπουλο.

Και εξηγώ.

Η εξωτερική εμφάνιση του ανθρώπου μπορεί να παραπλανήσει, να ξεγελάσει και να εκμεταλλευτεί το μυαλό σου, σε σημείο να μην μπορείς να ξεχωρίσεις, τι είναι αλήθεια και τι ψέμα.

Στο παρελθόν, σαν παιδί και εγώ, έχω ξεγελαστεί από κάποια αθώα (και καλά) χαμογελά, που τελικά δεν ήταν τίποτα άλλο από καλοφορεμένες μάσκες, με πούδρα, βαμμένο ξανθό μαλλί και απαλό eyeliner.

Εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση, που σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα ανακαλύπτεις τι πραγματικά κρύβεται από κάτω της.
(εκτός και εάν είσαι κουτός και καθυστερήσεις να το καταλάβεις)

Όταν όμως το καταλάβεις αδερφέ μου, διαγράφεις και αγνοείς, έχοντας στο μυαλό την ακόλουθη μαθηματική πράξη (που σας έχω ξαναπεί στο παρελθόν):

ΠΟΔΙΑ
+ ΠΛΑΤΗ = "Τρέξιμο με πολλά χιλιόμετρα την ώρα, προς την αντίθετη κατεύθυνση" . Αφήστε κάποιον άλλο "τυχερό" να διαχειριστεί τον καλλωπισμένο απόπατο.

Ο καθείς, σε αυτά που του αξίζουν.

Άλλωστε σκεφτείτε.
Η εξωτερική εμφάνιση, με τον χρόνο θα εξαφανιστεί. Και όταν εξαφανιστεί, στο τέλος τι μένει?

-Lcfr.
ΥΓ. Ήταν ένα, σχετικά, καθυστερημένο δωράκι, για τους απανταχού αναγνώστες μου.

3 comments:

K... said...

Τελικά μάλλον είσαι ''κουτός'' και δεν μπορείς να καταλάβεις και να ξεχωρίσεις......

Lcfr said...

Αυτο Ξαναπές το.
Τους τελευταίους μήνες, ήμουν κουτος, μιας και δεν έβλεπα την αλήθεια κατάματα.

Αλλά έμαθα :)

-L.

K... said...

Το ξέρω πως δεν το πιστεύεις...