Wednesday, March 14, 2012

Dream My Dream

Τελικά τα όνειρά μου το 2012, ξέφυγαν από τον σουρεαλισμό και την τρέλα και μετακόμισαν στην ωμή και, μερικές φορές, βάρβαρη πραγματικότητα.
 
Στο χθεσινό μου όνειρο λοιπόν, ήμουν παντρεμένος.
Παντρεμένος με μια πολύ όμορφη κοπέλα, για κοντά 2 ολόκληρα χρόνια. Φυσικά μέναμε μαζί και όλα ήταν όμορφα. Ζούσαμε δηλαδή μια καλή και ήρεμη ζωή.

Για κάποιους αξιοζήλευτη, μπορώ να πω.

Μια μέρα από τις πολλές, σηκώθηκα από το κρεβάτι και μου είχε καρφωθεί στο μυαλό μια σκέψη.
Μια σκέψη που δεν μπορώ να την θυμηθώ αυτήν την στιγμή, αλλά αυτή με έκανε να τα γκρεμίσω όλα.

Να χωρίσω την γυναίκα μου, να καταστρέψω όλα τα όνειρα που είχα ζωγραφίσει στο μυαλό μου μαζί της και να επιστρέψω στον εργένικο βίο.

Όλα αυτά, από μια σκέψη.
Μια σκέψη, που στον ξύπνιο μου δεν μπορώ να θυμηθώ, αλλά τόσο έντονη και λαμπερή, που με έκανε να γυρίσω σελίδα μέσα σε ένα και μόνο πρωινό.

Χωρίς να κοιτάξω πίσω.

-Lcfr.
Υ.Γ. Από την στιγμή που ξύπνησα σήμερα το πρωί, στο μυαλό μου "παίζει" διαρκώς το κλισέ:
"εάν αγαπάς κάτι, άστο να φύγει. Εάν γυρίσει θα το έχεις για πάντα. Εάν δεν γυρίσει, δεν το είχες ΠΟΤΕ"
.

Κάτι τέτοιες ώρες, θα ήθελα ΕΝΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΥΑΛΟ!

No comments: