Friday, March 16, 2012

Obsession

Δεν μπορώ να το κρύψω.
Προσπάθησα για αρκετό καιρό να σας ξεγελάσω, αλλά πλέον δεν μπορώ.

Έχω πολλές εμμονές.
Και οι εμμονές αυτές, εστιάζονται περισσότερο σε ανθρώπο.
Όταν και ΕΑΝ με "πιάσει" εμμονή για εσένα, την πάτησες!

Δεν θα σε παίξω. Δεν θα κρυφτώ πίσω από δήθεν στάσεις που "πρέπει" να κρατήσω για να μην παρεξηγηθώ.

Βγαίνω στην «πίστα» και ξερνάω την εμμονή μου, με πράξεις. Όχι πολλά λόγια, αλλά πράξεις. Απρόσμενες, ίσως βιαστικές, ίσως παιδιάστικες αλλά...

...όταν με πιάνουν οι εμμονές μου, συνήθως υπάρχει λόγος.

Λόγος ΣΟΒΑΡΟΣ που λένε. Εάν δεν τον καταλάβεις, τότε πες το μου, για να μην σπαταλάω τον χρόνο μας.

Η ζωή είναι συνήθως στην δεύτερη ή τρίτη ταχύτητα.
Οι προθέσεις όμως, πρέπει να φλερτάρουν με την πέμπτη και ωραιότερη ταχύτητα.

Εκεί ακριβώς που κρύβεται η ουσία και κόβεται η ανάσα.
Εκεί ακριβώς που εμφανίζεται ο πραγματικός άνθρωπος και οι μάσκες εξαφανίζονται λόγω ταχύτητας.

Πάμε μια βόλτα με το αμάξι?

-Lcfr.

ΥΓ. Επειδή εχθές Πέμπτη, βρήκα (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) καινούργιο σπίτι, ίσως αύριο Σάββατο να ανεβάσω αρθράκι. ΙΣΩΣ. :)

10 comments:

Anonymous said...

Σωστά...όταν σε πιάνουν εμμονές ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ! και γιατί να το καταλάβει το εκάστοτε θύμα σου? το καταλάβει δεν το καταλάβει πληγώνεται!γιατί λοιπόν δεν χαίρεσαι που πληγώνεται?είναι πολύ ωραίο να βλάπτεις την ψυχή του θύματος σου και να το βλέπεις να μαραζώνει!!νομίζω ότι θα σε προτιμούσα με μια μάσκα μυστήριε συγγραφέα!ενδεχομένως να γινόσουν πιο όμορφος!

Anonymous said...

οι εμμονές είναι τύψεις και ενοχές
οπότε...

Lcfr said...

Δεν μπορώ να καταλάβω την "επίθεση" του πρώτου σχολίου, αλλά οκ. Ίσως το έκανα αρκετά προσωπικό το σημερινό post και θα προσπαθήσω στο μέλλον να μην το ξανα κάνω. (προφανώς ο φίλος, έχει προηγούμενα μαζί μου, σε προσωπικό επίπεδο)

Όσο για τις τύψεις και τις ενοχές...
Διαφωνώ.
Οι εμμονές είναι εμμονές. Οι τύψεις είναι τύψεις και εγω είμαι και ΓΑΜΩ τα παιδιά :)

Να λέμε τα πράγματα όπως έχουν :)

-L.

Anonymous said...

οκ.ότι πεις...
σκέψου το λίγο όμως
μπορεί να έχω δίκιο...
τυψεις
ενοχες
εμμονές

Anonymous said...

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο post ήτανε από μόνο του επιθετικό!εγώ απλά σχολίασα στο ίδιο ύφος,εαν σε ενόχλησε οκ! μόνο θετικά σχόλια όταν φυσικά μπορούν να γίνουνε(όχι για να μην λές ότι έχω προηγούμενα μαζί σου)

Lcfr said...

Δεν με ενόχλησε.
Απλά ανέφερα το ότι το πρώτο σχόλιο, μου έκανε μια επίθεση που δεν την περίμενα.

Πόσο μάλλον από κάποιον άγνωστο.

Καλημέρες.

-L.

Anonymous said...

Δεν έχεις καταλάβει ότι όποιοι μπαίνουνε σε αυτό το blog δεν είναι πια άγνωστοι σου...

Σου εύχομαι ένα υπέροχο Σ.Κ...

Lcfr said...

Συμφωνώ...
(μάλλον θα πρέπει να σταματήσω να κάνω προσωπικά άρθρα :) )

-L.

Anonymous said...

Κοίτα όσον αφορά το προσωπικό επίπεδο θα σου πω την ταπεινή μου πάντα άποψη ως γυναίκα:σάφως και δεν μπορώ να γνωρίζω τι κάνεις στα προσωπικά σου αλλά σκέψου δυο εκδοχές.Η πρώτη είναι(προς αυτή θα έπρεπε να τείνει μια φυσιολογική γυναίκα)ότι διαβάζει τα post μια γυναίκα που στο παρελθόν έχετε εμπλακεί ερωτικά αλλά δεν την νοιάζει γαιτί δεν έχει απωθημένα και φυσικά έχει ξεπεράσει την κατάσταση-για αυτό και διαβάζει και αυτό το blog.H δεύτερη εκδοχή ότι το διαβάζει μια πρώην που δεν είχατε και την καλύτερη κατάληξη και όλο αυτό της έχει μείνει βαθιά μέσα της!Για σκέψου πως θα ένοιωθε?Για αυτό θα συμφωνήσω και εγώ με το παραπάνω σχόλιο σου..

Γεια σου μυστήριε συγγραφέα

Lcfr said...

Ή μπορεί να με διαβάζει μια τυχαία "γυναίκα" σαν εσένα, που απλά έτυχε να μάθει για την περσόνα του Lcfr, που έχω μέσα από αυτό το blog, χρόνια τώρα.

-L.