Tuesday, March 6, 2012

Pictures Of You

Η αλήθεια είναι πως όταν ήμουν ντρούλης-ντρούλης-ντρούλης-χοντρούλης, είχα μια γενικά αρνητική στάση απέναντι στις φωτογραφίες. Τις απέφευγα όπως ο Lcfr το λιβάνι! (το πιάσατε το υπονοούμενο ε;)

Πλέον είμαι φανατικός της φωτογραφίας.
Δεν αναφέρομαι στο να βγαίνω φωτογραφίες (ψώνιο) αλλά μου αρέσει να αποθανατίζω στιγμές και πρόσωπα που έχουν περάσει από την ζωή μου, για να έχω να θυμάμαι όταν πλέον θα έχουν γίνει παρελθόν.

Αυτό που με ερεθίζει στην φωτογραφία, είναι το ότι μπορεί να απεικονίζει, για πάντα, ανθρώπους χωρίς καμία αλλοίωση και καμία αλλαγή. Την στιγμή που τα ίδια αυτά πρόσωπα, κατά πάσα πιθανότητα, θα έχουν αλλάξει πάρα πολύ. Και συνήθως προς το χειρότερο, μιας και οι πράξεις στιγματίζουν τον χαρακτήρα και το πως καταλήγεις να βλέπεις έναν άνθρωπο.

Δεν είναι μια και δύο οι φορές που θα κοιτάζω φωτογραφίες ανθρώπων που κάποια στιγμή ήταν σημαντικά κομμάτια της ζωής μου και το μοναδικό συναίσθημα που να μου προκαλούν είναι αποτροπιασμός και αηδία...

Για αυτό. βγάλτε φωτογραφίες για να μπορείτε να συγκρίνετε πως ήταν και πως κατέληξαν οι άνθρωποι γύρω σας.

Όσο ζεις, μαθαίνεις.
Non Serviam!

-Lcfr.
ΥΓ. Εάν πρέπει να σας εξηγήσω, ότι δεν αναφέρομαι στην εξωτερική εμφάνιση των προσώπων, τότε καλύτερα να αρχίσετε να διαβάζετε Ciao και Espresso (σε συνδυασμό με τις ειδήσεις του Star Channel)

No comments: