Wednesday, March 7, 2012

Reading

Πριν λίγο διάβαζα για αρκετή ώρα, με καλή μουσική να με συνοδεύει.
Είχα εξαιρετική διάθεση και με απλά λόγια, περνούσα καλά το απόγευμά μου.

Ώσπου το μυαλό μου, έκανε την εμφάνισή του. Βγήκε από το κλουβί και άρχισε να μου προσφέρει απλόχερα σκέψεις, προβληματισμούς και πράγματα του παρελθόντος.
(κοντινού και μακρινού)
Όπως καταλαβαίνετε, δεν το έβαλα κάτω.
Συνέχισα το διάβασμα, αδιαφορώντας για αυτά που με τροφοδοτούσε η μάζα που κρύβει το καλοσχηματισμένο μου κεφάλι.

Πριν λίγο σταμάτησα το διάβασμα γιατί συνειδητοποίησα πως είμαι στην ίδια παράγραφο 22 ΟΛΟΚΛΗΡΑ λεπτά. Εάν με ρωτήσεις τι έγραφε αυτή η παράγραφος, θα σου απαντήσω:

"...δεν έχω την παραμικρή ιδέα..."

Μυαλό εναντίον Lcfr:
..σημειώσατε ΑΣΣΟ!

-Lcfr.

6 comments:

Anonymous said...

Καλησπέρα μυστήριε συγγραφέα!
Προφανώς κάτι έχεις σε αυτό το περίεργο μυαλουδάκι σου και μάλλον έχει κολλήσει εκεί για τα καλά!εγώ θα σου πρότεινα όταν σου συμβαίνει κάτι τέτοιο να πέρνεις ένα μολύβι και να προσπαθείς ότι σκέφτεσαι να το αποτυπώνεις ζωγραφίζοντας σε ένα χαρτί...ενδεχομένως μπορεί να βοηθήσει!

Lcfr said...

Λες ε;
Έχω την συνήθεια, όταν σκαλώνει το μυαλό μου, να γράφω.
(τις περισσότερες φορές, αυτο δεν βοηθάει και πολύ, αλλά τι να κάνεις...)

-L.

Anonymous said...

Οχι να γράφεις,να ζωγραφίζεις!

Lcfr said...

Έχω καιρο να πιάσω μολύβι για ζωγραφική.
ΠΟΛΥ καιρό.

-L.

Anonymous said...

και ζωγράφος λοιπόν....

Lcfr said...

Αρκετό καιρο πίσω.

-L.