Tuesday, May 8, 2012

Coincidence?

Δεν είμαι άνθρωπος που πιστεύει στα τυχαία γεγονότα και στις συμπτώσεις.

Παρόλα αυτά, σε αρκετές περιόδους της ζωής μου, νόμιζα πως ολόκληρο το 24ωρο μου, δεν ήταν τίποτα άλλο από μια αλληλουχία κακό-σκηνοθετημένων σκηνών παρακμιακού θεάτρου, που είχε σαν σκοπό του να παίξει με το μυαλό μου, μέχρι να το φτάσει στο σημείο να εκραγεί.

Δεν ήθελα να πιστέψω στις συμπτώσεις. Δεν έπρεπε να πιστέψω στις συμπτώσεις.
Τις περισσότερες φορές χαμογελούσα όταν έβλεπα "τυχαία" γύρω μου, ονόματα, αριθμούς, μυρωδιές και σχέδια, βγαλμένα κυριολεκτικά από το παρελθόν μου... (που για προσωπικούς λόγους, έτρεχα μακριά του)

Φτάνεις όμως στο σημείο, το μυαλό να αρχίζει να "ψάχνει" να βρει μικρές μπουκιές από αυτό το ρημάδι το παρελθόν, στην απέλπιδα προσπάθειά του να νιώσει (έστω και στιγμιαία) λίγο καλύτερα.

Κρατώντας την ψευδαίσθηση πως κάπου, κάποιος άλλος αντίστοιχος δαίμονας, αντιμετωπίζει παρόμοια κατάσταση με εσένα πρωταγωνιστή.

-Lcfr.

No comments: