Monday, May 28, 2012

Sexual Charisma

Φαντάζομαι πως οι περισσότεροι από εσάς που με διαβάζετε τουλάχιστον τους τελευταίους δύο μήνες, θα έχετε καταλάβει πως πιλατεύω το μυαλό μου σε εκνευριστικό σημείο, με τα πιο απλά και καθημερινά πράγματα, που οι φυσιολογικοί άνθρωποι τα αγνοούν ή τα θεωρούν δεδομένα.
Τα σκαλίζω και τα γυροφέρνω, προσπαθώντας να βρω εξηγήσεις και διαφορετικές σκιές, παίζοντας με τα φώτα του μυαλού μου.

Σεξ.

Εμφανίζεται λοιπόν το σεξ και όλες αυτές τις σκέψεις τις βάζει στη τσέπη του και τις εξαφανίζει από το μυαλό μου. Σαν άλλο σφουγγάρι από τον μαυροπίνακα του σχολείου, με μια απότομη κίνηση, μου προσφέρει γαλήνη και ηρεμία.

Όλα φαίνονται καθαρά μετά από αυτό.

Ό,τι σκέψεις και να είχα στο μυαλό μου στην καλύτερη θα έχουν εξαφανιστεί, ενώ στην χειρότερη θα κουβαλούν μια εξήγηση που φαντάζει λογική, ρεαλιστική και σίγουρα θα είναι αυτή που δεν θα με ξεγελάσει ποτέ, με το έντονο των ξανθών της μαλλιών.

Γαλήνη.

Η γαλήνη αυτή, είναι γλυκιά...
Η γαλήνη αυτή είναι οικεία και γνώριμη...

Τόσο, που ξεχνάω την φύση της...

Ξεχνάω πως η γαλήνη αυτή, δυστυχώς είναι προσωρινή...

Μέχρι η θηλεία της σκέψης ξανά απλώσει τα πλοκάμια της, αγκαλιάζοντας το είναι μου...

-Lcfr.

No comments: