Friday, May 18, 2012

Dream My Dream

Έντονο, αλλά για ακόμα μια φορά ιδιαίτερα περίεργο το χθεσινοβραδινό όνειρο που θα μοιραστώ μαζί σας σήμερα...
(ΠΡΟΣΟΧΗ: Είμαι υποχρεωμένος να σας πω, πως το όνειρο περιέχει σεξουαλικές σκηνές. Όσοι από εσάς, είναι πουριτανοί να σταματήσουν την ανάγνωση τώρα και να ξεκινήσουν να ράβουν τα ράσα)

Ήμουν, λέει, στο πατρικό μου σπίτι στο οποίο περιέργως έμενε μια πρόσφατη πρώην μου με την μητέρα της. Συγκεκριμένα βρισκόμουν μαζί της στο μεγάλο μπάνιο και είχαμε μπει στην δυσάρεστη διαδικασία του χωρισμού. (Μην με ρωτάτε γιατί ήμασταν στο μπάνιο. Υποσυνείδητο είναι αυτό, ότι «γουστάρει» κάνει)

Η διαδικασία γινόταν χαμηλόφωνα, μιας και η μητέρα της ήταν στο σπίτι και έκανε δουλειές. Ο χωρισμός ήταν άβολος αλλά ταυτόχρονα δεδομένος, μιας και το θέλαμε και οι δύο.

Σε κάποια στιγμή μου λέει: "Θέλω να με φιλήσεις για τελευταία φορά.". Επειδή είναι γνωστό ότι φιλάω καταπληκτικά (κανένα σχόλιο παρακαλώ) το φιλί εξελίχθηκε στην ροζ πράξη του έρωτα. Άλλωστε δεν θέλω να ξεχνάτε, πως ΤΑ ΠΑΝΤΑ ξεκινούν και τελειώνουν με ένα φιλί.

Όχι τόσο ρομαντικά λοιπόν (Σημείωση: το ρομαντικό σεξ είναι του γούστου μου, αν και που και που ξεσπάω με απότομες και έντονες κινήσεις) ξεκινήσαμε πάνω στον άβολο νιπτήρα, ξέροντας πολύ καλά πως είναι η τελευταία μας φορά.

Και συνεχίζαμε... συνεχίζαμε.... συνεχίζαμε... αλλά δεν τελείωνα με τίποτα!

Πολλές αλλαγές στάσεων και τρόπων κατά την διάρκεια την σεξουαλικής πράξης, αλλά ούτε καν να αχνοφαίνεται υποψία οργασμού από την πλευρά μου. Προφανώς, δεν ήθελα πολύ να είμαι μέσα της και σε συνδυασμό με το ότι το σουτιέν ήταν στο οπτικό μου πεδίο (ποτέ δεν έχω κρύψει τον φόβο μου για τα σουτιέν) η διάθεσή μου έπιασε ναδίρ. Μου ήταν τόσο αδιάφορο, τόσο διαδικαστικό και φτηνό όλο αυτό, που έφτασα στο σημείο να σκεφτώ τρόπους για να προσποιηθώ πως τελείωσα, μπας και καταφέρουμε να ξεμπερδέψουμε...

Φυσικά, δεν έμαθα ποτέ πως τελείωσε αυτή η ιστορία, αφού με έσωσε το ξυπνητήρι και δεν αντιμετώπισα την ξεφτίλα κατάματα.

Ζήτω τα περίεργα όνειρα!
ΖΗΤΩΩΩΩ!!!

Καλό ΠΣΚ αδέρφια μου.
Θα σας σκέφτομαι. (όσο με αφήνουν)

-Lcfr.
ΥΓ. Ελπίζω και εύχομαι, η συγκεκριμένη κοκκινομάλλα πρώην, να μην με διαβάζει ακόμα. :)

No comments: