Friday, May 25, 2012

Friday Night

Παρασκευή σήμερα η οποία μας οδηγεί σε ένα χαλαρωτικό Σαββατοκύριακο που μπορούμε να κάνουμε ό,τι "αγαπάει" η ψυχή μας.

Παρόλα αυτά, εχθές το βράδυ έκατσα σπίτι μου με χαμηλό φωτισμό και ένα μπολ pop-corn για παρέα και είδα ταινία.
Μόνος μου, χαλαρά και ήρεμα, χωρίς καμία έγνοια στο κεφάλι μου (πέρα από το κομμάτι της εργασίας που θες-δεν θες, σε ακολουθεί όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας) και πρέπει να παραδεχθώ πως πέρασα καλά.

Έχω ξαναπεί πως προτιμώ χιλιάδες φορές να κάτσω μόνος μου, από το να έχω μια παρέα που δεν θέλω, ή που δεν με ικανοποιεί πλήρως.

Δυστυχώς έτσι είναι το καλούπι μου και δεν θα το αλλάξω, όσα χρόνια και να περάσουν.

Καλό Σαββατοκύριακο αδέρφια μου.

Τα λέμε όποτε με σπρώξουν τα δαχτυλάκια μου στο πληκτρολόγιο για να γράψω.
Εάν αργήσω φάτε.

-Lcfr.
ΥΓ. Την Τρίτη, με το καλό, έχω προγραμματισμένο απόσπασμα από το Isabella. Ιδιαίτερα σεξουαλικό και έντονο... Θα δείτε. (όσοι ασχολείστε ακόμα)

No comments: