Thursday, May 3, 2012

Movie Like

Πρίν λίγες ημέρες, σκεφτόμουν με καλή παρέα, τι ταινία να δούμε στο καινούργιο μου σπίτι.

Ανάμεσα στις επιλογές, ήταν και μια που όταν ήμουν έφηβος, την θεωρούσα από τις καλύτερές μου.
(λεγόταν "Singles" για όσους γνωρίζουν)

Η παρέα μου, δεν την είχε δει και με την σιγουριά για την ποιότητά της, την πρότεινα ανεπιφύλακτα. Φυσικά ήθελα να την ξαναδώ δώδεκα-δεκατρία χρόνια μετά την πρώτη μου φορά, έχοντας στο στόμα μου την γλυκιά ανάμνηση των τότε χρόνων.

Την είδαμε λοιπόν και περιέργως, δεν μου άρεσε! Για να μην πω πως, βαρέθηκα και περίμενα να τελειώσει...

Η ταινία που στα δεκαοχτώ μου ήταν το απόγειο της ποιότητας, στα τριάντα μου μεταμορφώθηκε σε χαζο-γκομενίστικη ερωτική εναλλακτική ταινία, για να σκοτώσεις μιάμιση ώρα από την ζωή σου χωρίς να έχεις ΚΑΝ διασκεδάσεις.

Αυτά τα σκηνικά που ζω τον τελευταίο καιρό, με κάνουν και σκέφτομαι τον εξής στίχο:

"αλλάζεις, αλλάζεις.
...και με τρομάζεις..".


-Lcfr.

No comments: