Thursday, June 28, 2012

Flawless

Τελικά είμαι πολύ περίεργος τυπάκος και η περίπτωσή μου με ανησυχεί ιδιαιτέρως.

Για κάποιον εξωγήινο λόγο, όταν γνωρίζω κάποιον άνθρωπο για πρώτη φορά, ψάχνω αυτομάτως κάποιο ψεγάδι που πιθανώς έχει πάνω του. Εάν ψάξω αρκετά και δεν βρω κάτι που να με χαλάει, έχει καλώς. Εάν όμως εντοπίσω κάτι, θα εστιάσω πάνω του σε σημείο εμμονής, το οποίο θα είναι ικανό να με κάνει να αποφύγω περεταίρω επαφή.
(ελπίζω να καταλαβαίνεται πως αναφέρομαι περισσότερο στις ερωτικές επαφές/σχέσεις). Και αυτό το "κάτι" που με χαλάει, τις περισσότερες φορές είναι κάτι που δεν είναι δα τραγικό. Προφανώς στέκομαι στην λεπτομέρεια.

Ξέρω-ξέρω...

Αυτό που γράφω δεν με κατατάσσει και στους πιο σωστούς ανθρώπους πάνω στον γκρι πλανήτη μας, αλλά τουλάχιστον φοράω τα παντελόνια και το παραδέχομαι ανοιχτά. Γνωρίζοντας πολύ καλά πως γίνομαι αντιπαθής σε αρκετούς από εσάς.

Φυσικά πρέπει να σημειώσω πως είμαι ο πρώτος άνθρωπος που ο ίδιος μου ο εαυτός έχει απορρίψει. Βλέπετε αγαπητοί αναγνώστες, το αραίωμα των μαλλιών μου στο "μπιφτέκι" του κεφαλιού και η χαλάρωση της κοιλιάς μου από το χάσιμο τόσων κιλών είναι αυτά που τα θεωρώ απαράδεκτα σαν χαρακτηριστικά και "δουλεύω" πάνω τους για να τα φτιάξω.

Βέβαια, το ρητό "σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε" ισχύει και για εμένα, αλλά και για τους απέναντι προς εμένα.

C'est la vie.

-Lcfr.

No comments: