Friday, June 1, 2012

Non Serviam

Αρκετές φορές στο παρελθόν έχω κάνει κουβέντες για το εάν και εφόσων ο άνθρωπος, σαν ζωτικό κομμάτι της κοινωνίας πρέπει, ή μάλλον, ΟΦΕΙΛΕΙ να κάνει συμβιβασμούς.

Γενικότερα, είμαι ενάντια στους απανταχού συμβιβασμούς, αλλά σε κάποιες σχέσεις, όπως οι εργασιακές και οικογενειακές επιβάλλεται να κανείς συμβιβασμούς μιας και δεν μπορείς πάντα να έχεις ικανοποιημένα τα θέλω σου.

Εκεί όμως που είμαι αυστηρός και κάθετος, είναι για τους συμβιβασμούς στις προσωπικές σχέσεις. Εκεί, δεν κάνω και δεν έχω κάνει ΠΟΤΕ συμβιβασμό.
 Όταν κάτι δεν καλύπτει τις ανάγκες και τα θέλω μου, έχει γράψει το δελτίο αποστολής και έχει πάει στο καλό.

Τι είναι πιο καλό, να ξεκαθαρίζεις πως "ΔΕΝ" όσο σκληρό και απότομο και εάν ακούγεται, ή να συνεχίσεις μια κατάσταση που σε χαλάει και προφανώς θα σε χαλάει όλο και περισσότερο?

Την τελευταία φορά που κοίταξα, οι προσωπικές σχέσεις είναι αυτές που πρέπει να σε χαλαρώνουν και θα σε κάνουν να ξεχνάς τα καθημερινά προβλήματα με τα οποία αναγκάζεσαι να συμβιβάζεσαι. 

Non Serviam λοιπόν και καλό πσκ.

-Lcfr.
ΥΓ. Και όχι, δεν είναι το χέρι μου στην φωτογραφία.

No comments: