Monday, June 25, 2012

Flirt

Ας ξεκινήσουμε την εβδομάδα με μια μικρή ιστορία και με μια προσωπική παραδοχή.

Την περασμένη Πέμπτη, έτυχε να είμαι μάρτυρας ενός "έντονου" φλερτ. Ο κύριος, ηλικίας 40 με 45, είχε "θαμπωθεί" από την ομορφιά της γραμματείας στο γυμναστήριο και έκανε τα πάντα για να κερδίσει έστω μια καλή κουβέντα από την πλευρά της.

Πραγματικά, έκανε τα πάντα. Έλεγε κάθε λογής κοτσάνα που του κατέβαινε στο μυαλό, αποδεικνύοντας πως ήταν σε απόγνωση.
(Σημείωση: η κοπέλα της γραμματείας, κατά την προσωπική μου άποψη, ήταν κάτω του μέτριου. Πρέπει να ξέρετε πως έχω ιδιαίτερα υψηλά standards στο θέμα αυτό και δύσκολα μου αρέσει ΠΟΛΥ μια κοπέλα).

Ίσως να ήταν η ηλικία του τυπάκου, αλλά οι ατάκες που της πετούσε ήταν τουλάχιστον γραφικές και ξεπερασμένες. Για παράδειγμα της είπε χωρίς ίχνος ντροπής:

"σε παρακαλώ, μην με κοιτάς όταν μου μιλάς γιατί ζαλίζομαι..."


Really?
Mε αυτήν την ατάκα προσπαθείς να εντυπωσιάσεις;
Και συνέχισε με έντονο ύφος:

"...ποια έκδοση του Photoshop είσαι?"

Δεν άντεξα και παρενέβην, σχολιάζοντας αυτό το ελεεινό τελευταίο του χτύπημα, με κάτι που μερικοί από εσάς δεν θα το καταλάβετε:

"Εάν σε ενδιαφέρει η έκδοση του Photoshop, πάτα το κουμπί Help και μετά το About."

Ο μεσήλικας τεντιμπόης δεν κατάλαβε τι εννοούσα, αποδεικνύοντάς μου πως την ατάκα που είπε, την είχε διαβάσει κάπου και ήλπιζε πως θα "πιάσει".
Φυσικά, ΔΕΝ έπιασε (θενκ γκoντ) μιας και η γραμματεία είχε γυρίσει προς το μέρος μου με μια απόγνωση στο πρόσωπό της, λες και μου ζητούσε βοήθεια.

Η αλήθεια είναι πως έχω φλερτάρει αρκετές κοπελίτσες σε μαγαζιά την ώρα που δουλεύουν, χωρίς όμως να επιδιώκω το κρεβάτι ή κάποια ρομαντική εμπλοκή μαζί τους. Το κάνω διακριτικά και με χιούμορ, χωρίς να προσβάλλω κανέναν. Τις περισσότερες φορές πιάνει, αλλά το πράγμα μένει εκεί. Κάνω την κοπελίτσα να χαμογελάσει, ίσως να ξεχαστεί για λίγο από την ρουτίνα της δουλειάς και φεύγω χωρίς να δώσω τηλέφωνo και Facebook όνομα για να με κάνει ADD και να της κάνω POKE.

:)
 
Το φλέρτ είναι ένα μια όμορφη πράξη και πρέπει να γίνεται.
Αλλά όπως σε όλα τα πράγματα, έτσι και σε αυτό πρέπει να υπάρχουν κάποια όρια.
(Σημείωση: Βασική προϋπόθεση είναι να μην φλερτάρετε τις κοπέλες που συνδέομαι εγώ συναισθηματικά, για να μην τα κάνω λαμπόγυαλο εδώ μέσα!)

Για αυτό, φίλε αναγνώστη, ποτέ μην γίνεις ο γραφικός τυπάκος του Photoshop.
Σε ξορκίζω!

Καλή εβδομάδα.

-Lcfr.

No comments: