Friday, April 22, 2011

Change

Όσοι με διαβάζετε αρκετό καιρό, θα έχετε καταλάβει ότι είμαι λιγάκι απόλυτος στις απόψεις, στα πιστεύω και στις αντιλήψεις μου. Μερικές φορές ίσως φτάνω σε σημείο που αγγίζω και την ξεροκεφαλιά. Παραδέχομαι ότι μέχρι πρόσφατα, οποιαδήποτε προσπάθεια συνέβαινε από εξωτερικό παράγοντα για την παραμικρή αλλαγή, έβρισκε έναν Lcfr με το κοντάρι σε θέση άμυνας, προετοιμασμένο για αιματοβαμμένη μάχη... (η υπερβολή με χαρακτηρίζει σήμερα ;) )

Όμως...

...τις τελευταίες ημέρες, πιάνω τον εαυτό μου να είμαι ιδιαίτερα διαλλακτικός στις απόψεις μου και σκέφτομαι ότι τελικά έχω αρκετές "πόρτες" μέσα μου, που επιτρέπουν πιθανές αλλαγές. Χωρίς να έχει σημασία το εάν είναι μικρές ή μεγάλες. Η αλλαγές δεν παύουν να είναι αλλαγές...

Συμφωνούμε?

Ταυτόχρονα όμως αναρωτιέμαι εάν αυτό το πράγμα δείχνει άνθρωπο που δεν είναι κατασταλαγμένος. Που δηλαδή, δεν έχει βρει ακόμα τα πατήματά του στην ζωή και απλά είναι ανοιχτός σε οτιδήποτε καινούργιο του δώσει μια διαφορετική προοπτική στα πράγματα.

Αυτό δεν είναι ένα μεγάαααλο σημάδι αδυναμίας;

Ή μήπως δείχνει έναν άνθρωπο που σταματάει να είναι απόλυτος και αυτή η "ξεροκεφαλιά" σιγά-σιγά, αντικαθίσταται από ωριμότητα και λογική;

Μήπως τελικά ο άνθρωπος δεν πρέπει να είναι τόσο σίγουρος για τις απόψεις του και καλό ίσως είναι που και που, να αφήνει μια μικρή κλωστή να προεξέχει, μπας και την πιάσει κάποιος με σκοπό να σου δείξει πως υπάρχει και η άλλη άποψη στα πράγματα;

Μήπως την κλωστή αυτήν, ΕΓΩ προσωπικά την έχω αφήσει το τελευταίο διάστημα εμφανώς εκτεθειμένη, χωρίς καν να το ξέρω;

Χωρίς καν να ξέρω εάν ΠΡΕΠΕΙ;

Ερωτήσεις που καλό είναι να τις λες στον τοίχο, μιας και οι απαντήσεις δεν έρχονται ποτέ σε λέξεις. Η ζωή, μας έχει δείξει πως οι αλλαγές έρχονται όταν κάποιος, σου πιάσει αυτήν την κλωστή και εσύ δεν αντιδράσεις αρνητικά. Μιας και θα θέλεις να σου ανοίξει τα ματιά σε κάτι που μέχρι εκείνη την στιγμή δεν έβλεπες.

Επιτάφιος σήμερα.
...Ρε λες;

-Lcfr.
Ps1. Εδώ κολλάει το τραγούδι των Όναρ με τίτλο "Με τρομάζεις" που ακολουθεί.
Στο ρεφρέν η τραγουδίστρια λέει το εξής:

"Αλλάζεις-αλλάζεις, και με τρομάζεις..."
Enjoy.

Ποιος περίμενε ότι θα ανεβάσω ΟΝΑΡ στο blog???
Ρε, τι συμβαίνει ρε???? Αρχίσανε οι αλλαγές χωρίς κάποιος χριστιανός να με ενημερώσει??

Arg, arg και ξανά ARG!
Κοίτα να δεις που και το banner του blog, πάνω-πάνω (I'm only half evil) έχει αρχίσει και με χαλάει...

2 comments:

λινι said...

Το καλύτερο απ'όλα είναι που εσύ ο ίδιος παρατήρησες τις αλλαγές που σου συμβαίνουν..μόνος σου έβγαλες τελικά τις παροπόδες σου..φαίνεται ήρθε η ώρα σου!

Lcfr said...

Ίσως...

-L.