Tuesday, April 5, 2011

Thinking Dogma

Μιας και "πιάσαμε" τις 40.000 ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ, είπα να κάνω κάτι διαφορετικό σήμερα.

Εχθές λοιπόν, μετά το "ανέβασμα" του άρθρου δέχθηκα ένα σχόλιο από μια τακτική (όπως η ίδια ισχυρίζεται) αναγνώστρια, που ναι μεν της το απάντησα, αλλά νομίζω πως αξίζει ένα μεγαλύτερο σε έκταση σχόλιο, μέσα από αυτές εδώ τις γραμμές...

Το σχόλιο ήταν το εξής:

"καλό το άρθρο, απλά ίσως να ήθελα να διάβαζα και τι είδους γεγονότα σου συμβαίνουν και σε εμπνέουν να γράφεις αυτά που γραφείς..."

Η απάντηση σε αυτό είναι προφανής αλλά και σύνθετη. Το μυαλό μου λειτουργεί με εξωτερικά ερεθίσματα (όπως φαντάζομαι όλα τα κοινά μυαλά σαν τα δικά σας :)). Το μικρότερο πράγμα που μπορεί να "τσιμπήσω" από το πρωί που θα ξυπνήσω, έχει την δυνατότητα να με κάνει να γράφω για αυτό ώρες ολόκληρες. Για παράδειγμα:

-Ένας στίχος μουσικής, σε συνδυασμό με κάποιο γεγονός του παρελθόντος,
-Ένα έντονο όνειρο,
-Μια κουβέντα λίγων ή πολλών λεπτών,
-Μια λέξη που θα δω κάπου γραμμένη,
-Ένα οικείο συναίσθημα που θα μου προκαλέσει κάτι καινούργιο κτλ κτλ...

Θεωρητικά μπορώ να γράψω το ερέθισμα σε κάθε άρθρο, αλλά νομίζω πως είναι "too much" και λίγο θα ενδιαφέρει τους περισσότερους από εσάς. (αν και μεταξύ μας, έτσι που το πάω, σε λίγο θα γράφω το παραμικρό που μου συμβαίνει στη προσωπική μου ζωή! Το βλέπω αυτό το σενάριο να πλησιάζει απειλητικά και κάτι πρέπει να κάνω...)

Είμαι ιδιαίτερα μεγάλος φίλος του παρακάτω (προσωπικού μου) δόγματος και ελπίζω να το βάλετε και εσείς σιγά-σιγά στην ζωή σας:

"Δες, οι σκέψεις σου γίνονται λέξεις...
Δες, οι λέξεις σου γίνονται πράξεις...
Δες, οι πράξεις σου γίνονται συνήθειες..."

Εδώ θα είμαι λοιπόν, για να κάνω τις σκέψεις μου λέξεις, να διαβάζετε, μπας και τις κάνετε πράξεις για να τις συνηθίζετε.
Άλλωστε όπως γράφω και πάνω αριστερά, αυτό εδώ το blog δεν είναι τίποτα άλλο, από μικρές μπουκιές από το περίεργο μυαλό μου.. Μια απέλπιδα προσπάθεια να ξυπνήσει το δικό σας...

Όλοι κάποιον σκοπό έχουμε σε αυτήν την ζωή...
Εγώ γίνομαι η καθημερινή σας συνήθεια...
Ευχαριστώ για τις επισκέψεις και τις αντιδράσεις σας, αδέρφια...
Εδώ θα είμαστε και στις 50.000 χιλιάδες..

-Lcfr.

1 comment:

Anonymous said...

Αν και ειμαι απο τους πιο νεους(οχι σε ηλικια πιστευω)αναγνωστες σου ειμαι πλεον ΦΑΝΑΤΙΚΗ ασχετα αν συμφωνω ή διαφωνω με τις αποψεις σου πανω στο κειμενο που πραγματευεσαι καθε φορα. Η αληθεια ειναι οτι μερικα πραγματα με εχεις κανει και τα βλεπω με διαφορετικη ματια!Για αλλα παλι με εχεις προβληματισει! και στις δυο ομως περιπτωσεις με εχεις κανει να ''σκεφτω'' Ευχομαι λοιπον να εισαι καλα και γρηγορα να τις 'ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ'. ΦΣ