Monday, April 11, 2011

Sinners!

Εχθές σε μια απογευματοβραδινή έξοδό μου, κατάλαβα το εξής απλό αλλά πλέον ξεκάθαρο:

Άνθρωποι είμαστε (οι περισσότεροι)
Αμαρτίες κάνουμε. (όλοι)

Και εξηγώ.

Αν και, όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε, δεν είμαι και ο μεγαλύτερος θρήσκος που έχει υπάρξει στα χρονικά, ένα μικρό αλλά έντονα υπαρκτό κομμάτι μέσα μου, πιστεύει στις αμαρτίες.

Μεγάλες ή μικρές δεν έχει σημασία. Δεν παύουν να είναι αμαρτίες από όποια σκοπιά και να της δεις.

Πιστεύω ότι κάθε άνθρωπος έχει στη κωλότσεπή του ένα αόρατο μπλοκάκι, που σε αυτό αναγράφονται τα πάντα. Καθημερινές καλόβουλες ή κακόβουλες πράξεις, χωρίς πολλές-πολλές λεπτομέρειες.

Προς "θεού", μην νομίζετε πως πιστεύω ότι αφού πεθαίνεις, κάποιος καλός και γλυκούλης γεράκος με λευκά ρούχα, πιάνει αυτό το μπλοκάκι, κάνει την "σούμα" και αποφασίζει εάν θα πας στον παράδεισο ή στα καζάνια του Lucifer. (απλή συνωνυμία.. μην πάει το μυαλό σας στο κακό)

Όχι.

Απλά, επειδή ακριβώς σε αυτό το μπλοκάκι γράφονται τα πάντα και επειδή όλα σε αυτήν την ζωή είναι μια γυριστρούλα/πόρνη ρόδα, (όπως με δικά του λόγια μου τόνισε ο Mephisto εχθές) καλό θα είναι να χρησιμοποιούμε το μυαλό μας πριν κάνουμε πράξεις που υπάρχει περίπτωση να μετανιώσουμε. Ειδικά όταν στην τσόχα "παίζονται" ολόκληρες ζωές.

Μην κάνετε ότι δεν θέλετε να σας κάνουν αδέρφια. Δεν νομίζω να σταματήσω να λέω αυτό το πράγμα ποτέ. Άστε εμένα να κάνω τις "κακές" πράξεις. Καλύτερα εγώ, παρά εσείς...

Η πόρτα του παραδείσου, για εμένα, έχει πλέον ηλεκτροκοληθεί... Μιας και ΤΑ μπλοκάκια μου (προσοχή στον πληθυντικό) εκλάπησαν "τυχαία" από κάτι παιδάκια με κίτρινα ποδήλατα...

:)

Non Serviam.

-Lcfr.
P.S. Να ξέρατε μόνο ποσά ευρώ έδωσα σε αυτά τα παιδάκια, για να μου "εξαφανίσουν" τα βιβλιαράκια... Να δω τι θα δείξω στον γεράκο όταν έρθει και εμένα η σειρά μου...

1 comment:

Anonymous said...

kokkina itan ta podilata....