Wednesday, April 27, 2011

Honesty!!

Μην γελιόσαστε αδέρφια μου...
Είμαι πεπεισμένος ότι θα συμφωνήσετε μαζί με αυτά που με τόσο γλαφυρό τρόπο θα αναλύσω με το σημερινό άρθρο. Νομίζω πως ΚΑΘΕ νοήμων άνθρωπος το ίδιο θα έκανε.

Το θέμα δεν είναι άλλο, από την συμπεριφορά της γυναίκας (δεσμευμένης ή όχι δεν παίζει ρόλο στην συγκεκριμένη περίπτωση) όταν της την "πέφτει" ένας Random τυπάκος... (η λέξη Random, φοριέται ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό)

Κατά την δική μου και ΠΑΝΤΑ σωστή άποψη, η απάντηση σε οποιαδήποτε τέτοια κίνηση, μπορεί να είναι το ΝΑΙ ή το ΌΧΙ. Ειλικρίνεια και ευθύτητα για να μην έχουμε θέματα και καμία παρεξήγηση... Ξεκάθαρα και νοικοκυρεμένα.

Διαβάστε μαζί μου τα παραδείγματα που ακολουθούν:

Ερώτηση:
-Θέλεις να μου δώσεις το τηλέφωνό σου;
Επιλογές για απάντηση:
Α)ΝΑΙ,
Β)ΌΧΙ.
Ερώτηση:
-Θέλεις να βγούμε το βράδυ για ένα ποτό;
Επιλογές για απάντηση:
Α)ΝΑΙ,
Β)ΌΧΙ.
Ερώτηση:
-Θέλεις να βγούμε για φαγητό;
Επιλογές για απάντηση:
Α)ΝΑΙ,
Β)ΌΧΙ.
Ερώτηση:
-Με γουστάρεις; (έκφραση από άνδρες β' κατηγορίας)
Επιλογές για απάντηση:
Α)ΝΑΙ,
Β)ΌΧΙ.
Ερώτηση:
-Θέλεις να γνωριστούμε;
Επιλογές για απάντηση:
Α)ΝΑΙ,
Β)ΌΧΙ.

Σε τέτοιες λοιπόν ερωτήσεις, δεν χωράνε οι ακόλουθες απαντήσεις: "ίσως", "θα δούμε", "μπορεί", "μάλλον", "βλέπουμε", "κάποια στιγμή", "θα δείξει". Η συγκεκριμένη λίστα είναι ατελείωτη, πιστέψτε με.

Οι ξεκάθαρες απαντήσεις βοηθάνε. Ανέκαθεν βοηθούσαν σε όλους τους τομείς, αλλά περισσότερο την στιγμή που ο άλλος "ρίχνει" τον εγωισμό και τους ενδοιασμούς του και κάνει την ερώτηση. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο άβολα νιώθει εκείνη την στιγμή... Του οφείλετε μια ξεκάθαρη απάντηση μιας και πλέον, δεν κυκλοφορούν άνθρωποι με μπλε κολάν, κόκκινη μπέρτα και ένα τεράστιο "S" στο στήθος. (για όσες και ΚΑΛΑ δεν καταλαβαίνετε, αναφέρομαι στον Superman.. yup, I'm a geek)

Ένα βαρύ και ασήκωτο "ΌΧΙ" είναι χιλιάδες φορές καλύτερο από το ανάλαφρο "ίσως" που με τόση χάρη μοιράζετε από εδώ και από εκεί προσφέροντας κενές ελπίδες, χωρίς κανέναν λόγο... Εκτός και εάν τέτοιου είδους επιβεβαιώσεις είναι αναγκαίες για την επιβίωσή σας.

Και μην αρχίσω για τις απαντήσεις/κινήσεις του στυλ: "του έδωσα το τηλέφωνό μου, αλλά δεν θέλω να γίνει κάτι" γιατί θα με πιάσουν τα διαόλια μου και πάλι θα λέτε διάφορα...

Η ειλικρίνεια ποτέ δεν περίσσεψε, κυρίες μου. Πάρτε κανένα μάθημα από τον Δ.Δ. της γειτονιάς σας. Δεν γίνεται να υπάρχω μόνο εγώ σε αυτήν την πόλη...

-Lcfr.
Ps1. Το συγκεκριμένο άρθρο, δεν, επαναλαμβάνω ΔΕΝ, είναι εμπνευσμένο από κάποια προσωπική εμπειρία.
Ps2. Και οκ... Το έλαβα το μήνυμα για το νέο Banner του Blog. Θα το αλλάξω σύντομα. :)

4 comments:

Anonymous said...

ta pragmata einai apla s auti tin zwi...ta isws,den kserw, ma...,ktl..einai polu apla enas eugenikos tropos na peis oxi kai n apofugeis ton allo... trust me!se kamia periptwsi den kruvei kati thetiko! (NeNa)

Anonymous said...

εάν όλοι/ες ήταν τόσο ξεκάθαροι κ ειλικρινής θα ήταν όλα πιο εύκολα.
ίσως και βαρετά εύκολα.
αλλα ασ μην ξεχνάμε και τις δικές σας ατάκες:
-θέλω λίγο χρόνο να μείνω μόνος μου.
(σ'έχω βαρεθεί)
-θέλω λίγο χόρο.
(για να δω και την άλλή)
-δεν σου αξίζω.είσαι πολύ καλή για μένα.
(βρήκα καλύτερη)
-έχω δουλειά,θα σε πάρω εγώ η το ναι ναι δεν ακούω...ναιιι
(βαριέμαι να σου μιλήσω)

Anonymous said...

So true!!!! (NeNa)

Anonymous said...

όλα αυτά τα παραπάνω δεν έχουν φίλο.
ούτε μπορούμε να πούμε:
οι γυναίκες είναι "έτσι" και οι άντρες είναι "έτσι".
όλοι έχουμε μία καλή πλευρά κ μία άσχημή πλευρά.
μέρικές φορές οι καταστάσεις κ οι άνθρωποι που βρίσκοντε απέναντι μας ορίζουν την πλευρά μας.
κ ειλικρινά νομίζω οι περισσότεροι έχουν βρεθεί κάποια στιγμή σε αυτην τη θέση(να λένε τα παραπάνω κτλ κτλ..)
αυτό όμως δεν μπορεί να τους ακυρώσει σαν προσωπικότητες.