Friday, July 27, 2012

Black

Ξέρω πως σας έχω ξαναπεί πως συνηθίζω να φοράω μόνο μαύρα ρούχα. Όχι γιατί το παίζω πένθιμη χήρα, ή emo έφηβος με αυτοκτονικές τάσεις υπό τους ήχους μελαγχολικών τραγουδιών.

Απλά το αγαπώ το "χρώμα" αυτό και το σέβομαι ιδιαίτερα.

Εχθές λοιπόν, έκανα μια μικρής σε διάρκεια κουβέντα με μια γυναικεία ύπαρξη για το θέμα αυτό. Μου είπε τις απόψεις της για τα μαύρα ρούχα και ανάμεσα στα άλλα, μου είπε και το εξής καταπληκτικό:

"Το ξέρεις πως μπορεί κάποιος να φανταστεί πως φοράς τα ίδια ρούχα κάθε ημέρα, αφού λανσάρεις το All-Black ύφος?"

Δεν απάντησα εκείνη την στιγμή όπως θα ήθελα, μιας και ήταν κι άλλος κόσμος μπροστά και ήταν σωστό.

Αναρωτιέμαι όμως μέσα από τις γραμμές αυτές.
...ποιος από εσάς, ξυπνάει το πρωί και το πρώτο πράγμα που σκέφτεται είναι: "τι θα πει ο κόσμος;"?
Εάν έστω και ένας αναγνώστης μου, σκέφτεται έτσι, τον παρακαλώ πολύ να μου δώσει να καταλάβω γιατί αλλάζει το ΘΕΛΩ του για να ικανοποιήσει το κοινά αποδεκτό.

Αλήθεια σας το λέω. Εάν φτάσω σε σημείο να κάνω πράγματα στην ζωή μου, για να είμαι αποδεκτός από τα άβουλα και (κατά κύριο λόγο) χαζά ρομπότ που κυκλοφορούν και κυριαρχούν ανάμεσά μας, αυτό που μου μένει είναι το «CHECK OUT» και να τα πούμε στην άλλη πλευρά της ζωής. Εκεί σίγουρα οι πράξεις σου δεν θα είναι ανάλογες με το αποδεκτό της κοινωνίας και το «τι θα πει ο κόσμος?» δεν θα έχει καμία μα καμία αξία.
(χμ, τελικά οι τάσεις αυτοκτονίας ίσως να υπάρχουν βαθειά μέσα μου :) )

Λαχταρώ έναν κόσμο, που ο κάθε ένας θα κάνει αυτό που θα τον εκφράζει, χωρίς, επαναλαμβάνω ΧΩΡΙΣ να ενοχλεί τους γύρω του.

Και εγώ θα συνεχίσω να φοράω τα μαύρα μου.
Γιατί έτσι γουστάρω :P

Problem?

Καλό Σαββατοκύριακο αγαπημένοι μου.

-Lcfr.

No comments: