Thursday, July 19, 2012

Dirty Talk

Όσοι από εσάς προσέχετε τους τίτλους των άρθρων, θα έχετε καταλάβει με τι θα απασχολήσω τα ματάκια και το μυαλουδάκι σας, σήμερα Πέμπτη.

Το θέμα είναι τα πρόστυχα λογάκια κατά την διάρκεια της ερωτικής πράξης.
Ναι-ναι. Θα ακουμπήσω διακριτικά το ΚΑΥΤΟ αυτό θέμα, με μια πρόταση/παράκληση σε όλες τις κοπελίτσες που τυχαίνει να με διαβάζουν.

ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ ΒΡΩΜΙΚΑ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ!!

Ερμ... Ναι...
Ο λόγος που σας φωνάζω κάτι τέτοιο, είναι γιατί εμείς τα αγοράκια, έχουμε μεγαλώσει με ερωτικού περιεχομένου ταινίες. Έχουμε γαλουχηθεί μέσα από αυτές.
(Nαι-ναι, παραδεχτείτε το φίλοι μου. Ο κόσμος το έχει τούμπανο... Σε βλέπω και εσένα φίλε μου, στα πίσω καθίσματα που μου κουνάς το δάχτυλο προσπαθώντας να με πείσεις πως δεν βλέπεις. Οι ρόζοι στις παλάμες σου, από το γυμναστήριο είναι? Λέω εγώ τώρα...)


Και όπως πολύ καλά γνωρίζετε, σε αυτού του είδους τις ταινίες ακούς και βλέπεις τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. (με την καλή έννοια φυσικά). Όλοι μας λοιπόν, κάποια στιγμή της παιδικής μας ηλικίας, έχουμε σκεφτεί πως θα ήταν να ήμασταν εμείς στην θέση του μουστακαλή ερωτικού επιβήτορα, με παρτενέρ την ξανθιά σεξοβόμβα που τα έκανε και τα έλεγε ΟΛΑ!!

Σκεφτείτε το λοιπόν με σοβαρότητα. Όταν αρχίζετε τον πρόστυχο διάλογο (ή στην περίπτωση μου μονόλογο, -μιας και δεν είμαι και πολύ της κουβέντας κατά την διάρκεια της ερωτικής πράξης-) δεν μας κάνετε καλό. Βλέπετε, με αυτήν σαν την πράξη, μας ξυπνάτε παιδικές αναμνήσεις και όσο πιο άνετα νιώθουμε, τόσο πιο γρήγορα... "ο διαιτητής θα σφυρίξει την λήξη της συνεδρίας".

Άρα, αξιολάτρευτες κατά τα άλλα φίλες μου, πριν προσπαθήσετε να το παίξετε Jenna Jameson στο κρεβάτι, σκεφτείτε το κοιμισμένο πιτσιρίκι που κρύβει ο παρτενέρ σας μέσα του.
Δεν θέλετε να το ξυπνήσετε, αμέσως μετά θα κοιμηθείτε με μια ανικανοποίητη γεύση στο στόμα σας και ίσως μερικά σπυράκι στο πρόσωπο, το επόμενο πρωί...

:)

Ρε τι γράφω σήμερα ο άνθρωπος...
Είμαι και άυπνος από τις χθεσινές κραιπάλες...

-Lcfr.
ΥΓ. Και κλείνω το σημερινό άρθρο με την εξής παρατήρηση: Γιατί στο δικό μου το μυαλό, ΟΛΕΣ οι κοπέλες που έχουν περάσει από το κρεβάτι μου, θεωρώ πως αμέσως μετά από εμένα, κάνουν και λένε τα χειρότερα με τους επόμενους παρτενέρς? (Ξέρω-ξέρω. έχω πολλά προβλήματα και κάποια στιγμή, πρέπει να τα κοιτάξω)
ΥΓ2. Επειδή έχω δεχτεί αρκετά παράπονα για μια "και καλά" προτίμησή μου στις ξανθιές, έχω να πω το εξής: "Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές, αλλά τελικά κολλάνε με τις μελαχρινές".

No comments: