Monday, July 30, 2012

Want

Σας έχει τύχει ποτέ, να θέλετε κάτι τόσο πολύ που το πρώτο και το τελευταίο πράγμα που σκέφτεσαι μέσα σε εικοσιτέσσερις ώρες, είναι αυτό και ΜΟΝΟ αυτό?

Σας έχει τύχει ποτέ, αυτό το συναίσθημα θα θέλεις να τελειώσει όσον το δυνατόν συντομότερα, γιατί σε κουράζει και σε κρατά αιχμάλωτο τσάμπα και βερεσέ;

Άδεια αδέρφια μου.
Νιώθω πως χρειάζομαι άδεια, για να σβήσω τις μηχανές και μετά να τις ξαναλειτουργήσω από την αρχή. Με μεγαλύτερη διάθεση αυτήν την φορά και σίγουρα καλύτερη απόδοση.
Κάπου ήσυχα.

Να είμαι σε μια ξαπλώστα στην παραλία το βράδυ, με μοναδική θέα την θάλασσα, έχοντας στο αριστερό μου χέρι μια παγωμένη μπύρα και τίποτα άλλο.

Να έχω την ησυχία μου, παρέα με τα κύματα.
Ούτε κινητά, ούτε e-mails, ούτε δουλειά και εκκρεμότητες.
Το απόλυτο μηδέν σε χώρο και χρόνο.

Καλή εβδομάδα αδέρφια μου.

Και αναρωτιέμαι κλείνοντας...
Η 4η Αυγούστου, είναι μακριά;

-Lcfr.
ΥΓ. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα μου λείψετε ιδιαίτερα...

No comments: