Monday, July 23, 2012

Stupid Blonde

Για να εξομολογηθώ την αλήθεια μου, δεν είμαι φίλος των ανεκδότων που στοχοποιούν συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων, αλλά τελικά, πολλά από αυτά δεν είναι καθόλου τυχαία.

Θα μοιραστώ μαζί σας μια προσωπική μου εμπειρία, που με άφησε κυριολεκτικά με το στόμα ανοιχτό.

Είχα πάρει κάποιες ημέρες άδεια από την δουλειά και όπως συνηθίζεται είχα βάλει το γνωστό αυτόματο e-mail απάντησης στο Outlook, για να ενημερώνω πως απουσιάζω όποιον επιχειρήσει να επικοινωνήσει μαζί μου.

Μια μικρή και χαζούλα ξανθιά, μου έστειλε και όπως ήταν φυσικό, έλαβε το αυτοματοποιημένο e-mail/απάντηση που έλεγε τα εξής:
"Θα απουσιάσω μέχρι τις τάδε του μηνά, Ευχαριστώ."

Κι όμως, το κουκούτσι μυαλό της την έκανε και ΑΠΑΝΤΗΣΕ σε αυτό το e-mail, "βάζοντάς μου χέρι", για το πόσο απότομη ήταν η απάντηση μου αυτή. Προφανώς δεν κατάλαβε πως η απάντηση, ήταν αυτόματη και πως δεν υπήρχε κάποιος πίσω από το πληκτρολόγιο εκείνη την στιγμή...

Τι να πω... Ειλικρινά τι να πω...
Όταν το είδα αφού επέστρεψα από την άδειά μου δεν ήθελα να το πιστέψω, αλλά ήταν η θλιβερή πραγματικότητα.
Όσο και να μην θέλεις, αμέσως μετά το μυαλό πάει στα χιλιάδες ανέκδοτα που έχουν βγεί και επιβεβαιώνουν μερικά πράγματα.

Αλίμονο σε αυτούς που λούζονται τέτοιου επιπέδου άτομα.
Αλίμονο.
(βέβαια μην ξεχνάμε πως άπαντες έχουν δικαίωμα στο ζευγάρωμα...)

Τα σέβη μου και καλή εβδομάδα.

Ο δαίμων της οθόνης σας,

-Lcfr.
ΥΓ. Να με συγχωρούν οι ξανθιές αναγνώστριες (και η ίδια η κοπέλα -αν και δεν νομίζω να με διαβάζει-), αλλά η αλήθεια να λέγεται... Βλέπετε, άλλες έχουν μυαλό και άλλες κώλο. :)
ΥΓ2. Για αύριο σας έχω ένα επικών διαστάσεων άρθρο, που το παλεύω κοντά έναν μήνα και εχθές τα ξημερώματα το τελείωσα. Stay tuned που λένε...

No comments: