Monday, July 2, 2012

Monday Post

Καλή εβδομάδα και εύχομαι έναν φανταστικό μήνα προς όλους, με μπάνια, πλατσουρίσματα και κυρίως πολύ ήλιο. (οι κυρίες της παρέας μας, παρακαλώ να μην εκθέτουν πολύ τα κορμιά τους στην παραλία, γιατί ζηλεύω.)

Για σήμερα δεν έχω ετοιμάσει κάτι.
Ίσως γιατί το Σαββατοκύριακο που πέρασε ήταν τόσο γεμάτο, που δεν κατανάλωσα χρόνο παρέα με το μυαλό και τους προβληματισμούς μου. Βέβαια, οριστικοποίησα κάποιες αποφάσεις μου μετά το παρ' ολίγον ατύχημα της Παρασκευής, αλλά δεν σας αφορούν.

Το μόνο που θα ευχηθώ για την εβδομάδα αυτή, είναι να πετύχουμε τους στόχους μας.
Να καταφέρουμε (επιτέλους) αυτό που πρέπει, για να είναι δυνατό το επόμενο βήμα εξέλιξης.

Είτε μιλάμε για εξέλιξη ζωής, είτε καριέρας. (είτε συνδυαστικό)

Σας (μας) το εύχομαι από καρδιάς.

Σας σκέφτομαι διαρκώς και θα ήθελα να με σκέφτεστε και εσείς που και που.

Άλλωστε έτσι δεν είναι οι σχέσεις?
Σε σκέφτομαι, με σκέφτεσαι.
Στο δείχνω, μου το δείχνεις.
Δεν στο δείχνω, δεν μου το δείχνεις κ.ο.κ.

(μερικά πράγματα ισχύουν κι στις απρόσωπες σχέσης, σαν την δικιά μας)

-Lcfr.
ΥΓ. Wish me luck!

No comments: