Thursday, July 26, 2012

MindOrgasm

Άλλο ένα σεξουαλικό άρθρο για να ικανοποιήσετε τις άρρωστες ορέξεις σας.
(για αυτό δεν είμαι εγώ εδώ; :) )

Πρέπει να τονίζω πως η φύση μου, με σπρώχνει να γράψω για το θέμα, από την πλευρά των αγοριών, για αυτό cut me some slack που λένε και οι Αμερικάνοι.

Oκ..

Ας πούμε πως κανείς έρωτα για πρώτη φορά με την νέα (ή παλιά σου) κοπέλα. Σαν κύριος λοιπόν, θα κανείς ό,τι περνάει από το χέρι σου, για να την ικανοποιήσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Άλλωστε για αυτό δεν υπάρχουν οι άνδρες σε αυτόν τον πλανήτη;
(βασικά υπάρχουν για τον προαναφερθέντα λόγο αλλά και για να γράφουν κατεβατά και να τα ανεβάζουν στο Internet, κρύβοντας τον πραγματικό εαυτό τους πίσω από ένα ψευδώνυμο)

Δίνουμε λοιπόν, εμείς τα αγοράκια, όλο μας το είναι. Με τι σκοπό;

Η κοπέλα να δει αστράκια. Να δει φωτοβολταϊκά με πρώτη μούρη στην μαρκίζα το όνομά μας.
Από ότι αφουγκράζομαι από τον κύκλο μου, οι περισσότεροι άνδρες, δεν έχουν τον οργασμό της γυναίκας σαν πρωταρχικό στόχο και σκοπό της όλης ερωτικής πράξης. Αυτό είναι ανάλογο με το πόσο σε ενδιαφέρει ή όχι η κοπέλα.

"Και εκεί κόντρα Lcfr?" θα ρωτήσετε.
"Μα φυσικά!" θα απαντήσω.

Κατά την άποψή μου λοιπόν, ο οργασμός της γυναίκας είναι ευλογία. Είναι ίσως διπλή ικανοποίηση για τον άνδρα και δεν σας κρύβω πως όσες (λίγες) φορές η εκάστοτε κοπέλα δεν έχει «κόψει το νήμα», τότε φλερτάρω με την κατάθλιψη και είναι σαν να μην έγινε.

Βέβαια, (και τώρα θα φτάσω στην ουσία του άρθρου μου) είναι καλύτερο να μην έχεις καθόλου οργασμό, από το να έχεις δανεικό οργασμό.
Τι είναι ο «δανεικός» οργασμός;

Χαίρομαι που ρωτάτε.

Δανεικό οργασμό ονομάζω τον οργασμό που έχεις, κάνοντας έρωτα με έναν άνθρωπο, αλλά στο μυαλό σου έχεις κάποιον άλλο με τον οποίο θα ήθελες να κάνεις, αλλά δεν μπορείς. Όταν όμως κανείς μαζί του, τότε έχεις διπλό. Και σωματικό, αλλά και ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ, που τις περισσότερες φορές, είναι πιο έντονος οργασμός που υπάρχει.

Σε αυτήν την περίπτωση, όχι μόνο φωτοβολταϊκά, αλλά βλέπεις όλα τα βεγγαλικά της 4ης Ιουλίου στην Αμερική.

Άλλωστε, τι αξία έχουν τα δανεικά αυτήν την περίοδο;
Καλή Πέμπτη αδέρφια μου,

-Lcfr.

1 comment:

Anonymous said...

τα βαρέθηκες κι εσυ τα "δανεικά";