Wednesday, June 8, 2011

Cats

Σε συνέχεια του προχθεσινού άρθρου, με όνομα "Cold, Grey And Useless", (clicky here) είμαι υποχρεωμένος να πω, πως για άλλη μια φορά είδα ένα όνειρο που με γέμισε ερωτηματικά. Και σας το ορκίζομαι, αυτή την φορά είναι λιγότερο παλαβό...

Στριφογύριζα, λέει, στο κρεβάτι και η κοπέλα που κοιμόταν δίπλα μου (άγνωστων στοιχείων) με κλότσαγε διαρκώς, κρατώντας με ξύπνιο, καθώς το ξυπνητήρι με κοίταζε κατάματα, σαν να προσπαθούσε να μου πει:

"ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ!
ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΕ ΞΥΠΝΗΣΩ!!"

Και όχι. Αυτό δεν είναι και το ωραιότερο συναίσθημα του κόσμου, μιας και συνδυάζει και αϋπνία και άγχος. Βάλε και από πάνω, το στριφογύρισμα στο κρεβάτι, χωρίς να ξεχνάς τις αρκετές ποδοσφαιρικού επιπέδου κλοτσιές και έχεις ένα φανταστικό κοκτέιλ ύπνου.

Σαν να μην μου έφταναν όλα αυτά ήμουν, λέει, περικυκλωμένος από γάτες.

Γάτες εδώ, γάτες εκεί, γάτες και παραπέρα. Όπου και να γύριζα το μάτι μου, έβλεπα τριχωτά αιλουροειδή τετράποδα, να με κοιτάζουν βαθειά στα μάτια, προσθέτοντας και τρόμο στο ήδη βεβαρημένο μου στέρνο.

Δεν θυμάμαι εάν κατάφερα να κοιμηθώ, αλλά διερωτώμαι ο καημένος:
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΕΣ ΓΑΤΕΣ;
ΓΙΑΤΙ;

Η φρίκη που νιώθω την στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές, θα με αναγκάσει να κάνω google search, μπας και μπορέσω να ερμηνεύσω το όλο θέμα με τις γάτες...

Είπαμε, μεγάλωσα με γάτες, μου αρέσουν και τις συμπαθώ ιδιαίτερα, αλλά όχι να φτάνω σε σημείο να φαντάζομαι πως τα βράδια θα φοράω την στολή της Catwoman και θα γυροφέρνω στα μπαλκόνια της Αθήνας...

Είπαμε. Όχι και έτσι.
Νιαου!

-Lcfr.
PS. Παρακαλώ όποιον γνωρίζει από όνειρα και ξέρει τι συμβολίζουν οι γάτες, να με ενημερώσει μιας και νιώθω την τρέλα να πλησιάζει ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ! Και είμαι σίγουρος πως δεν θα αντέξετε χωρίς τα αρθράκια μου, που σας πειράζουν το μυαλό σε καθημερινή βάση... :)

2 comments:

Anonymous said...

Μια θυμωμένη γάτα στο όνειρό μας σημαίνει οικογενειακούς καβγάδες. Αν ακούς γάτες να τσακώνονται σημαίνει ερωτική αντιζηλία. Αν δεις ή ακούς γάτα να νιαουρίζει χαϊδευτικά είναι σημάδι ότι θα έχεις ένα ήσυχο κι ευτυχισμένο σπιτικό. Μαύρη γάτα προμηνύει τη δυστυχία και την ατυχία. Η άσπρη γρήγορο γάμο. Αν δεις να σε γρατσουνίζει γάτα είναι σημάδι πως κάποιος δικός σου θα σου κάνει κακό.

Lcfr said...

Ευχαριστώ, αλλά εγώ είδα γάτες απλά να με κοιτάζουν.

Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο...

-L.