Sunday, June 19, 2011

Things I LOVE

Ήρθε λοιπόν, η ώρα να ανεβάσω την λίστα με τα πράγματα που αγαπώ...
Το περίεργο της υπόθεσης είναι, ότι οι περισσότεροι από εσάς, θέλατε να δείτε πρώτα αυτά που μισώ...
Δεν σας κακολογώ βέβαια.. Εξακολουθείτε να είστε αξιολάτρευτοι...
Πριν προχωρήσω, πρέπει να σας πω, ότι η λίστα δεν έχει καμία λογική σειρά και ότι μου ερχόταν το έγραφα...

So, here we go...

Things I LOVE

Την μουσική,
Το γράψιμο, (duh!)
Την μαύρη sambuca, (με 2 παγάκια)
Να ξυπνάω μέσα στην νύχτα και κοιτάζοντας το ρολόι να συνειδητοποιώ πως έχω ακόμα 2+ ώρες ύπνου,
Την επικοινωνία,
Τις τρεις τελείες στο τέλος των προτάσεών μου...
Τα ποπ κόρν,
Την ειλικρίνεια, (όλοι μας)
Την Apple, (iPhone, iPad, Macbook)
Τον κορμό σοκολάτας,
Τις εκπλήξεις,
Τα μηνύματα στο κινητό μου, εκεί που δεν το περιμένω, (από άτομα που δεν περιμένω)
Τα δημητριακά με γάλα,
Τις γεμάτες ημέρες,
Την Scarlett Johansson, (μπάσταρδε Sean Pean σε ψάχνω!)
Την Megan Fox, (γιατί μετά από μια ξανθιά, επιβάλλεται μια μελαχρινή)
Τα Comics,
Τα ροδάκινα,
Το Λονδίνο,
Αυτό εδώ το blog,
Τα μικρά καθημερινά πράγματα,
Τα τρένα,
Το γιαούρτι,
Τον χειμώνα,
Την Ιαπωνία, (με ότι αυτό συνεπάγεται)
Την γκρίνια, (εάν παρατηρήσετε καλά, την Γκρίνια την έχω και στα πράγματα που μισώ)
Την ζήλια,
Τον ύπνο,
Οτιδήποτε nerd,
Να "καβαλάω" με το αριστερό μου πόδι, τα πόδια του ανθρώπου που κοιμάται δίπλα μου,
Να νιώθω στο σινεμά, ότι και ο διπλανός μου διασκεδάζει με την ταινία όσο και εγώ,
Να πετάω pop-corn στον διπλανό μου κατά την διάρκειά της ταινίας,
Κάθε είδους Θρίλερ, (ψυχολογικά, splatter κτλ)
X-files,
Τα zombies, (σε ταινίες, σε comics, σε οτιδήποτε! Δώσε μου zombies και πάρε μου την ψυχή)
Να βρίσκω κέρματα στον δρόμο,
Να πετυχαίνω οτιδήποτε στόχο είχα βάλει,
Να με ξαφνιάζουν,
Να μου κάνουν δώρα, (πρωτότυπο)
Να με φωνάζουν με το ψευδώνυμό μου,
Τις Κυριακάτικες βόλτες στη Ραφήνα, με τον Mephisto,
Το παγωτό μηχανής,
Την εποχή των ιπποτών,
Την στιγμή που η έμπνευση θα με χτυπήσει στον ώμο,
Την ταινία "Eternal Sunshine Of A Spotless Mind"
Τις μπαντάνες στα μαλλιά των γυναικών,
Τα γυαλιά μυωπίας στις γυναίκες,
Τους ανθρώπους που διεκδικούν,
Να μου λένε καληνύχτα με SMS λίγο πριν κοιμηθούν,
Να περιμένουν την απάντηση μου, για να κοιμηθούν :)
Angry birds,
Gaming Girls,
Τα "psit" (οποίος κατάλαβε-κατάλαβε)
...όλους εσάς.

...έτσι λοιπόν, τελειώνει το 2-part thingie που είχα στο μυαλό μου...
Ελπίζω να διασκεδάσατε και να με επισκεφθείτε ξανά :)

Εάν είστε τεμπέληδες και βαριέστε να ψάχνετε την λίστα με όσα ΜΙΣΩ ορίστε:
Things I HATE link

-Lcfr.

No comments: