Wednesday, June 22, 2011

Where Is My Mind?

Λοιπόν,

Πριν κάποιες ημέρες, έτυχε και είδα το "Sucker Punch".
Μια ταινία πεταμένα λεφτά και ένα μεγάλο χάσιμο χρόνου, που καλό θα είναι να την αποφύγετε, όπως εγώ αποφεύγω την Έλλη Κοκκίνου.

Παρόλα αυτά, κατάφερα να ξεχωρίσω μια επικών διαστάσεων διασκευή του "Where Is My Mind" των Pixies, που πραγματικά, μου έχει πάρει τα μυαλά και δεν μου τα έχει φέρει ακόμα πίσω!!

Σαν καλοκάγαθος δαίμων, την μοιράζομαι ΑΜΕΣΩΣ μαζί σας, μιας και από ότι έχω καταλάβει, μπορείτε (πλέον) να αξιολογείτε (και να επιβραβεύετε) την ποιοτική και αξιόλογη μουσική που (πλέον) βάζω.

Ακούστε το και χαθείτε στην ποιότητα που προσφέρουν ο Yoav και η Emily Browning. Θα με θυμηθείτε.
Αλήθεια.
Οι αντιδράσεις σας, είναι για άλλη μια φορά, κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενες. (όποιος πατήσει iDon'tLike, να ξέρει πως στα μάτια μου, είναι άνθρωπος που δεν ξέρει να νιώθει! :) )
Where Is My Mind λοιπόν...
-Lcfr.

No comments: