Friday, June 3, 2011

DO

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά τον τελευταίο καιρό, βαρέθηκα να ΠΕΡΙΜΕΝΩ να πραγματοποιηθεί κάτι που θέλω πολύ.

ΒΑΡΕΘΗΚΑ!!

Έτσι, μπήκα στην διαδικασία να το ψάξω το θέμα. Πήγα από εδώ, ρώτησα από εκεί και ξέρετε τι αποφάσισα και κάνω πλέον; (ετοιμαστείτε)

Σταμάτησα να ΠΕΡΙΜΕΝΩ να γίνει κάτι από μόνο του και πολύ απλά ΚΑΝΩ ότι περνάει από το χέρι μου, έτσι ώστε αυτό το κάτι, να μεταλαχθεί από μακρινή και δύσκολη ιδεά, σε κοντινή και χειροπιαστή πράξη. Είτε μιλάμε για μια απλή έξοδο το βράδυ, είτε μιλάμε για σχέδια που κοιτάζουν κατάματα το μέλλον.

Οι ημέρες του "περίμενε" ανήκουν πλέον στον παρελθόν.

Ακολουθήστε με λοιπόν!!
Να βγούμε έξω και να κάνουμε τα θέλω μας ΠΡΑΞΕΙΣ.
Με ότι αποτέλεσμα κι αν βγάλουν.



Είμαι όμως υποχρεωμένος, να σας δώσω ένα Friendly Tip: Την στιγμή που "φτιάχνεις" τις συνθήκες, να ξέρεις πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φας με επίχρυσα μαχαιροπίρουνα μια μεγάλη πόρτα. Σε αυτήν την περίπτωση, ακολούθησε το ρητό, "ο επιμένων νικά", ή...

...στείλε μου μήνυμα να σε σώσω εγώ... (1,24€+ΦΠΑ ανά SMS) ΟΛΑ τα μηνύματα, θα δέχονται προσωπική απάντηση, με περισσότερες από 3 λέξεις και θα περιέχουν κατευθυντήριες γραμμές για τα επόμενα βήματά σου.
Ποτέ δεν αφήνω αναπάντητα μηνύματα.

Stop waiting,
Start creating.

-Lcfr.

3 comments:

Anonymous said...

that's the spirit!nice...!να ανεβουμε λιγο λιγο ολοι!θετικη μαζικη συνειδηση που λενε!απο τιποτα κατι ειναι κι αυτο...so...i like!κι αν και δεν εχω ιδεα ποιος εισαι ...ή τι τυπος εισαι...τα τελευταια post σου μου καθονται γαντι!παραλληλη σκεψη
c.

Lcfr said...

Welcome aboard!
Ευχαριστώ για το θετικό σχόλιο "c"

:)

-L.

Anonymous said...

Για τους Συντρόφους…
Μέσα από την ζήλεια των υγειών ορίων νιώθω την δύναμη της σχέσης μου, άρα υπάρχουμε και οι δύο μέσα σε αυτή, εκεί η ζήλεια είναι φυγόκεντρος…

Για τους συντρόφους…
Μέσα από την ζήλεια των αρρωστιμένων άκρων, το συναίσθημα νεκρώνεται και πετσοκόβεται κάθε μορφή ελευθερίας και σεβασμού…

Για την Μάνα προς το Αγόρι…
Μέσα από την ζήλεια των οριοθετημένων αισθημάτων και του απογαλακτισμού την πρέπουσα στιγμή, εκεί η ζήλεια αν ποτέ έτσι μπορεί να λεχθεί δεν αγγίζει κανέναν από τους δύο…

Για την μάνα προς το αγόρι…
Μέσα από την ζήλεια του οιδιπόδειου συμπλέγματος, το παιδί ευνουχείται , εκεί η ζήλεια θα υπάρχει για πάντα, διότι δεν κόπηκε ποτέ ο μφάλιος λώρος…

Για τον Φίλο προς τον Φίλο
Εν απουσία της ζήλιας η Φιλία είναι πραγματική, υπαρκτή, ουσιαστική, για μια ζωή…

Για τον φίλο προς τον φίλο
Παρούσας της ζήλειας…, απουσία ακόμα και οι συλλαβές της λέξης της…


Σχετικά με τα ΘΕΛΩ του κάθε ανθρώπου...

Στο λεξιλόγιο των νέων δεν πρέπει να υπάρχει διψώ…,αλλά δεν τολμώ να βρέξω τα χείλη μου..
Και στο λεξιλόγιο των γέρων δεν πρέπει να υπάρχει φεύγω…, αλλά δεν τόλμησα να ανοίξω το βήμα μου για να φθάσω τα θέλω μου…

Πάντα, για ότι το μάτι επιθυμεί , πρέπει ο νους να το ορίζει, η ψυχή να βάζει ηθικούς φραγμούς, και τότε το κορμί ας εκτελεί...
Αν το κύμα ήταν κορμί ποιος θα ήταν αυτός που δεν θα ήθελε να τον ταξιδέψει;

Η Ιθάκη πάντα θα είναι μακριά…, για αυτό είναι θέλγητρο ζωής, πάντα θα υπάρχει ένα κύμα για όλους…