Wednesday, June 1, 2011

Jealous?

Ε, Ναι ΡΕ!
Ζηλεύω.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;
(...πάντως, δεν μπορείτε να πείτε, ξεκινάω με φανταστικό τρόπο έτσι?)
Όπως ζηλεύεις και ΕΣΥ αγαπημένε μου αναγνώστη, αλλά ντρέπεσαι να το παραδεχθείς! Ζηλεύεις και μην μου το παίζεις μάγκας και καμπόσος. Σε βλέπω όπως βλέπει και το γεράκι το θήραμα του!

Βλέπεις, όλος ο κόσμος που εκτιμά και δεν θέλει να χάσει τον άνθρωπο που έχει δίπλα του, ζηλεύει το κάθε τι, που ενδεχομένως για το μικρό του το μυαλό, μπορεί να το απειλήσει...
Οποίος διαφωνεί, παρακαλώ να περάσει έξω. Εδώ συνηθίζουμε να μιλάμε με ειλικρίνεια και προς θεού μην ακούσω σχόλια περί ανασφάλειας και άλλες τέτοιες μπούρδες. Ο άνθρωπος, καλώς ή κακώς, είναι κτητικό ον. Και συνεχίζω το σημερινό λογύδριο.

Έχω το θάρρος να παραδεχθώ μπροστά σε όλους σας (Εξομολόγηση #1), ότι στο παρελθόν έχω κατασκοπεύσει την τότε κοπέλα μου, (με την βοήθεια του Mephisto -τον «δίνω στεγνά») μιας και ήμουν σίγουρος ότι κάτι έτρεχε. Κάτι δεν μου "καθόταν καλά" που λένε...
-Αποδείχθηκε ότι είχα άδικο;
Ναι.
-Μετάνιωσα που μπήκα στην όλη διαδικασία να την αμφισβητήσω και να κάνω την κατασκοπεία;
Όχι!
-Θα το έκανα ξανά;
Ίσως. (μεταξύ μας, εάν έχω υποψίες, το "ίσως" που απαντώ, θα γίνει: "σίγουρα")

Βλέπετε, δεν υπάρχει ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ πράγμα, από το να μην είσαι σίγουρος εάν αυτό που σου μεταδίδει ο σύντροφός σου, είναι αληθές.
Το λέω αυτό, γνωρίζοντας πολύ καλά πως είναι ψυχοφθόρο. Ψυχοφθόρο, άδικο και άσχημο. Πρώτα στον ίδιο σου τον εαυτό, μιας και εάν ξεκινήσεις έτσι, θα υποψιάζεσαι μέχρι και την σκιά σου μετά από λίγο καιρό, αλλά και για τον άλλο, που στο κάτω-κάτω δεν σου έχει κάνει κάτι (μέχρι αποδείξεως του εναντίου φυσικά)

(Εξομολόγηση #2) Έχω χωρίσει κοπέλα, επειδή από την πρώτη στιγμή, ήξερα πως δεν υπήρχε περίπτωση να την εμπιστευτώ ούτε με κυβέρνηση ΚΚΕ. Χωρίς να μου έχει δώσει το παραμικρό δικαίωμα πως θα μου «την κάνει», είχα πιάσει 2-3 μικρά πραγματάκια σε ανύποπτο χρόνο και ήξερα πως στο μέλλον θα με στοιχειώσουν σαν εφιάλτης.

Και ξέρετε ε, αυτή η κοπέλα και όμορφη ήταν... και ξανθιά ήταν... και είχε τις καλύτερες προθέσεις για εμένα (μάλλον).

Γι' αυτό σας λέω...
Κάντε ότι κάνετε.
Όμως, μην κάνετε αυτά τα οποία κάνω εγώ.

-Lcfr.
PS. Εσείς οι Haters, μπορείτε να φάτε αρκετά από την σάρκα που σας προσφέρω σήμερα... Καλή όρεξη.

2 comments:

Anonymous said...

Se mplokare idiaitera...?

Lcfr said...

Ερμ....
Να με μπλόκαρε, ποιος;
Λίγο πιο specific please...

-L.