Monday, June 6, 2011

Cold Grey Useless

Εχθές, κατάφερα και είδα ένα όνειρο... Και λέω "κατάφερα" μιας και το θυμάμαι, αρκετά έντονα.
Αυτό όπως μπορείτε να καταλάβετε θα πει πως είστε καταδικασμένοι να το ακούσετε.. (όσοι θέλετε that is. Οι υπόλοιπο, βουρ για gioupi.gr και άλλα τέτοιου επιπέδου κουτσομπολίστικα sites)

Το όνειρο λοιπόν, περιείχε:
-Γάτες (2 στον αριθμό και μαύρες στο χρώμα)
-Την αγγλική λέξη: "ΝΟ"
-Ένα περίεργο μούδιασμα των κάτω άκρων, καθ' όλη την διάρκειά του.

Κοιμόμουν λοιπόν, έναν βαθύ και γαλήνιο ύπνο στο κρεβάτι μου, χωρίς να έχω το άγχος που μου προσφέρει απλόχερα το ξυπνητήρι. (Συμπέρασμα: Ή είχα άδεια, ή ήταν Παρασκευή-Σάββατο)

Με ξύπνησαν ξυσίματα στην πόρτα και δυνατά νιαουρίσματα από γάτες. Άνοιξα τα μάτια και προς έκπληξή μου, δεν ήμουν πλέον στο κρεβάτι μου, αλλά σε ένα ξένο και άβολο διπλό κρεβάτι, που περιέργως ήταν ενσωματωμένο στα πίσω καθίσματα ενός αμαξιού... (άκου τι μπορεί να δει κάνεις στο όνειρό του)

Το αμάξι, μάρκας Peugeot (κάμπριο, μαύρο στο χρώμα), ήταν εν κινήσει και στις μπροστινές θέσεις κουτσομπόλευαν 2 κοπέλες. Το θέμα τους;
Ο κατά-καημένος ο LCFR.

Για να πω την αλήθεια μου, όσο και να προσπαθούσα, δεν άκουγα καθαρά τι έλεγαν, αλλά το αυτί μου "έπιανε" διαρκώς το (πραγματικό) όνομά μου και συχνά-πυκνά την λέξη NO. Αλλά ξέρετε, δεν την άκουγα μέσα στην κουβέντα... Πάνω στο μπούρου-μπούρου του διαλόγου, χαμηλώνει το volume και ακουγόταν η λέξη "NO" με πάθος και νεύρα. (μάλλον ήμουν άτακτο παιδί και μου τα έχωναν...)

Συνέχισα να κάνω πως κοιμάμαι, για να μην νομίζουν ότι κρυφάκουγα κι όλας, αλλά έπρεπε να κουνηθώ επειγόντως, μιας και τα πόδια μου είχαν μουδιάσει σε επικίνδυνο σημείο.

Κατάφερα να τα ξεμουδιάσω σαν άλλος Ninja, αλλά μαζί με αυτό, κατάφερα να κάνω τις συνεπιβάτισσες να καταλάβουν ότι είμαι ξύπνιος. Γύρισε λοιπόν η μελαχρινή οδηγός (η συνοδηγός ήταν ξανθιά) και μου έδωσε ένα κλειδί, λέγοντας μου την εξής πρόταση με ιδιαίτερα δασκαλίστικο και αυστηρό ύφος:

"You are Cold, Grey and Useless"

Ξύπνησα λοιπόν από το όνειρο σήμερα το πρωί και αυτή η πρόταση χτυπάει στο μυαλό μου, σαν αθάνατη ηχώ από καμπάνα...

Cold.
Grey.
...and useless.


-Lcfr.

1 comment:

Anonymous said...

χαχαχαχα poor LCFR...
Tι έκανες πάλι στα κοριτσάκια;;;