Wednesday, June 15, 2011

Playlist

...and then it hit me...

Η ζωή είναι ένα μουσικό track list, που όταν ξυπνάς πρωί-πρωί, το φτιάχνεις ΕΣΥ και μόνον ΕΣΥ, ανάλογα με την διάθεση που έχεις.

Ακριβώς όπως κάνω και εγώ, λίγο πριν φύγω από το σπίτι μου τα χαράματα. Ανοίγω την λίστα με ΟΛΑ τα διαθέσιμα τραγούδια που έχω στο iPhone και επιλέγω τι και πότε θα ακούσω. Φτιάχνω, δηλαδή, το ιδανικό μουσικό play list, για να με συνοδεύσει στην ημέρα μου.

Τις περισσότερες φορές καταφέρνω να επιλέγω τα "σωστά" τραγούδια που θα με κάνουν να αισθανθώ. (το πως θα με κάνουν να αισθανθώ, δεν το προσδιορίζω όπως βλέπετε, μιας και είμαι σίγουρος έχετε καταλάβει πως το θέμα "μουσική" είναι ευαίσθητο για εμένα).

Άλλες όμως φορές, τα τραγούδια, είναι ΤΟΣΟ λάθος, που με κάνουν και αναρωτιέμαι τι σκεφτόμουν την στιγμή της επιλογής. Φυσικά, αντιδρώ άμεσα, δημιουργώντας καινούργιο play list, καίγοντας βιαστικά το προηγούμενο. (αυτό έχει να πει πολλά, για τις αντιδράσεις και τις βεβιασμένες κινήσεις που συνηθίζω να κάνω)

Τώρα, ακούστε την σκέψη μου:

Όλη η ζωή σας, είναι ένα φανταστικά μεγάλο play list και τα τραγούδια που το απαρτίζουν είναι...
...Άνθρωποι!

Οι καλές και κακές επιλογές, με σωστό ή τραγικά λάθος timing, δημιουργούν ένα μουσικό χαλί που σας ακολουθεί, κι ας μην φοράτε ακουστικά στα αυτιά...

The story of my life.

-Lcfr.
Ps. Ελπίζω ανάμεσά σας, να μην υπάρχουν άνθρωποι που συμβιβάζονται με τα τυχαία play lists του ραδιοφώνου... Δεν θέλω να πιστεύω πως οι σοφιστικέ αναγνώστες μου, βασίζονται στο "ότι κάτσει" ή στις επιλογές κάποιου άλλου...
PS2. Εάν θέλετε να ξέρετε, το play list της ζωής τους τελευταίους μήνες, περιλαμβάνει: Isabella, Αλίκη Βουγιουκλάκη και Σάκη Ρουβά. (και όχι, οι επιλογές ΔΕΝ είναι τυχαίες)

1 comment:

Anonymous said...

http://xkcd.com/400/ gia na gelasoume k ligo merapounai!
-d.