Thursday, May 26, 2011

Delete Contact?

Το ερέθισμα, για μία ακόμα φορά, ήρθε από έναν σύντομο αλλά ουσιαστικό διάλογο στο τηλέφωνο με τον Mephisto.

Ξεκίνησα λέγοντας του, πως ήμουν ιδιαίτερα χαρούμενος που βρήκα και διάβασα κάποια παλιά e-mails που αντάλλαζα με ένα πρόσωπο από το παρελθόν μου. (κοντινό ή μακρινό δεν είμαι υποχρεωμένος να σας πω! :) ) Και σας μιλάω ειλικρινά, όταν σταμάτησα να τα διαβάζω, "έπιασα" τον εαυτό μου να έχει ένα δικαιολογημένα βλαμμένο χαμόγελο. Βλέπετε, είχα περάσει εξαιρετικές στιγμές και εντυπωσιακά πρωτόγνωρες καταστάσεις...

Όταν, λοιπόν, το είπα αυτό στον Mephisto, μου είπε λακωνικά και κοφτά (για να μην πω Σπαρτιάτικα):
"Ρε τσολιά, (Σημείωση: Το επίθετο «τσολιάς» μας ακολουθεί ΧΡΟΝΙΑ ολόκληρα), εσύ δεν είσαι αυτός που όταν 'τελειώνεις' με έναν άνθρωπο, διαγράφεις τα ΠΑΝΤΑ; Αριθμούς τηλεφώνου, μηνύματα κτλ;"

Και απαντώ ολοκληρωμένα μέσα από αυτές τις γραμμές:

Όταν 'τελειώνω', λοιπόν με έναν άνθρωπο, η αλήθεια είναι πως διαγραφώ το τηλέφωνο και όσα μηνύματα είχα κρατήσει, σχεδόν αμέσως. Δεν το κάνω από εκδίκηση ή σπασμωδική εφηβική κίνηση. Το κάνω γιατί εάν έχω έστω και ένα ψεγάδι συναισθήματος μέσα μου για αυτόν, την στιγμή που ξέρω πως ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ (για χ-ψ λόγους) είναι καλύτερο να μην έχω μέσω επικοινωνίας, μιας και είμαι σίγουρος ότι θα το χρησιμοποιήσω.

Σίγουρα θα το χρησιμοποιήσω.
Σας διαβεβαιώ για αυτό.
Και επειδή δεν μου αρέσει, ούτε να χτυπάω πόρτες που δεν είναι διαθέσιμες, ούτε να "ενοχλώ", θεωρώ πως το Delete Contact, είναι η ιδανική λύση.

Το έχω κάνει στο παρελθόν;
Ναι.
Έχω μετανιώσει που το έκανα;
Επίσης Ναι.
Θα το ξανά κάνω?
Ξανά μανά ΝΑΙ (με βροντερά κεφάλαια γράμματα)

Τα αθώα όμως, e-mails δεν τα κουβαλάς μαζί σου καθημερινά (εκτός και εάν έχεις iPhone :) ). Δεν χρειάζεται να τα μεταφέρεις στον κάδο απορριμμάτων μιας και φαντάζουν απόμακρα. Μπορείς να τα διαβάσεις που και που, για να μπεις στην άχαρη, αλλά μερικές φορές απαραίτητη διαδικασία να συγκρίνεις. Τις καταστάσεις που έζησες, με τις καταστάσεις που ζεις.

Εάν οι καταστάσεις που ζεις τώρα είναι καλύτερες, τότε είσαι πραγματικά ευτυχισμένος...
Εάν όχι... (τρεις βασανιστικές τελείες, γεμάτες νόημα)

Άρα, εάν δεν επικοινωνώ με αρκετούς/ες από εσάς, δεν θα πει ότι δεν το θέλω.
Θα πει ότι δεν έχω τον τρόπο.

Καλύτερα λοιπόν, να με μισήσετε για αυτό που είμαι, παρά να με αγαπήσετε για αυτό που ΔΕΝ είμαι.
Μην ξεχνάτε:
Άρον, άρον, σταύρωσον αυτόν. (τα έχουμε ξαναπεί αυτά)

-Lcfr.
PS. Να και ο βασικότερος λόγος που όταν χτυπάει το τηλέφωνο από νούμερο που δεν το έχω αποθηκευμένο, αναρωτιέμαι εάν ΠΡΕΠΕΙ να το απαντήσω... (και συνήθως ΔΕΝ το απαντάω..)

3 comments:

Anonymous said...

"Τα αθώα όμως, e-mails δεν τα κουβαλάς μαζί σου καθημερινά (εκτός και εάν έχεις iPhone :) )"
ή Blackberry...ή Android κινητά...

Lcfr said...

Ποιος νορμάλ άνθρωπος έχει Blackberry ή Android κινητά?

-L.

λινι said...

Πλήκτρα Delete υπάρχουν σε όλα όσα αναφέρετε..δημιουργήματα του ανθρώπου για να έχει επιλογές..Όμως, στις ψυχές των ανθρώπων δεν υπάρχουν τέτοια "μαγικά κουμπάκια" και πρέπει να ζούμε με τις επιλογές..άλλωτε τις δικές μας και άλλωτε των άλλων...