Tuesday, May 24, 2011

Reality Blog

Η καθημερινότητα δεν είναι εύκολη...
Και είμαι σίγουρος πως δεν περιμένετε εμένα να σας το πω αυτό.

Γνωρίζω πολύ καλά, πως αυτά για τα οποία γράφω τόσο καιρό τώρα και οι απόψεις μου για τις κινήσεις που πρέπει να έχουμε απέναντι στα διάφορα καθημερινά θέματα, μπορεί να ακούγονται εύκολα στις λέξεις. Σας διαβεβαιώ όμως, πως είναι δύσκολα στις πράξεις.

Δύσκολα και κοπιαστικά.

Παρατηρήστε όμως τι γράφω στην τελευταία μου πρόταση:
"δύσκολα και κοπιαστικά"
Δεν γράφω "ακατόρθωτα και κοπιαστικά" ή κάτι άλλο παρεμφερές και τρομακτικό.

Θα συμφωνήσω, πως το να έχεις (για παράδειγμα), θέματα εμπιστοσύνης (βλ. άρθρα: Trust issues Part 1 & Trust Issues Part2) δεν είναι υπόθεση που μπορείς να την ξεπεράσεις διαβάζοντας έναν ομοιοπαθούντα σαν εμένα. Μπορείς όμως, να αρχίσεις να δουλεύεις σιγά-σιγά πάνω στο θέμα αυτό, χρησιμοποιώντας τις λέξεις του, σαν απλή έμπνευση. Σαν απλή σημαία για την αρχή.

Μέρα με την ημέρα.
Βήμα-βήμα κοιτάζοντας ΠΑΝΤΑ ευθεία και ποτέ προς τα πίσω. (Με έχει κάψει αρκετές φορές αυτό το «προς τα πίσω». Αφήστε με να γνωρίζω από πρώτο χέρι πόσο κακό και μάταιο είναι.)

Εμένα δείτε με σαν κάποιον Random τυπάκο, που προσπαθεί να κρατήσει μια internetική σημαία κινήτρου, για τα θέματα που ζει και καταπιάνεται. Μπορεί να διαφωνείτε στον τρόπο που θεωρώ σωστό να αντιμετωπίζω τα θέματα, ή μπορεί να βρείτε κοινά πατήματα. Εάν το καλοσκεφτείτε, όλα αυτά που γράφω καθημερινά, μπορεί να κάνουν πρώτα καλό σε εμένα τον ίδιο, που είμαι σίγουρος πως έχετε καταλάβει ότι έχω αρκετά θεματάκια.

Τα πράγματα δεν γίνονται εύκολα από την μια στιγμή στην άλλη.
Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να σπρώξουμε λίγο την όλη διαδικασία.

Κάτι σαν Reality Blog...

-Lcfr.
Ps. Κατόπιν διαβουλεύσεων, θα ακολουθήσει δεύτερο ΔΥΝΑΤΟ και ιδιαίτερα kinky post. Stay Tuned.

No comments: