Friday, May 20, 2011

Scenarios

Δεν σας κρύβω, πως το ειδικά διαμορφωμένο (και πειραγμένο μου) μυαλό, έχει την δυνατότητα να πλάθει σενάρια σε απίστευτες ταχύτητες. Σενάρια κάθε λογής για τις εκάστοτε καταστάσεις που ζω και τις περισσότερες φορές έχουν θετική χροιά... (ΠΡΟΣΟΧΗ: γράφω "περισσότερες" και όχι ΟΛΕΣ τις φορές...)

Μεγαλόβλεπα σενάρια λοιπόν και ενίοτε ιδιαίτερα εντυπωσιακά.

Σκέφτομαι, για παράδειγμα, τι θα μπορούσα να είχα δημιουργήσει με τον "τάδε" άνθρωπο που πέρασε από την ζωή μου σαν απλός περαστικός. Τι θα μπορούσε να είχε γίνει εάν τα πράγματα ήταν ΛΙΓΟ διαφορετικά... Εάν οι συνθήκες ήταν ΛΙΓΟ καλύτερες και στην τελική εάν οι καταστάσεις ήταν ΛΙΓΟ ευδόκιμες..
Όχι πολύ. Λίγο. Just one bit..

Δεν σας κρύβω πως, κάτι στιγμές με θλίβει που δεν μπορώ να ζήσω όλες τις εκδοχές και τα σενάρια που γεμίζουν το μυαλό μου. Είτε γιατί δεν πρόλαβα, είτε γιατί δεν γινόταν να το κάνω...

Και τις περισσότερες φορές, έχω να κατηγορώ τον εαυτό μου για αυτό.

Δεν είναι ότι τα θέλω όλα δικά μου. Προς θεού.
Απλά ο ΚΑΘΕ άνθρωπος σου εμφανίζει και διαφορετικό μονοπάτι. Άσχετα με το ποιο επιλέγεις να ακολουθήσεις, ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει το άλλο, που θα σε κάνει να σκεφτείς:

"...ρε, τι θα είχε γίνει εάν..."

Dream my dreams.

-Lcfr.
P.S. Ελπίζω εχθές Πέμπτη, το Isabella να ακούστηκε δυνατά. Όσο πιο δυνατά γίνεται.
P.S.2 Σήμερα, θα ακολουθήσει ΣΙΓΟΥΡΑ δεύτερο άρθρο.

No comments: