Wednesday, May 11, 2011

On Time!

Ένα θέμα που με απασχολεί ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό (τα τελευταία χρόνια για να πω την αλήθεια μου) είναι η συνέπεια στα ραντεβού.

(οποίος θεωρεί ότι οι απόψεις μου είναι ακραίες, παρακαλείτε να μην σώσει να κλείσει ραντεβού μαζί μου. Αυτός θα χάσει! :P )

-Μήπως είμαι τρελός;
-Μήπως τα έχω χαμένα, που ακόμα πιστεύω ότι η συνέπεια στα ραντεβού, προδίδει το πόσο θέλεις να βρεθείς με το πρόσωπο που έχεις κανονίσει;
-Είμαι κουτός που εγώ προσωπικά πηγαίνω τουλάχιστον 10λεπτα νωρίτερα (τουλάχιστον) στα ραντεβού μου, για να είμαι σίγουρος ότι η παρέα μου, δεν θα περιμένει ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ; (για να ξεκαθαρίσουμε, είτε αναφερόμαστε σε γυναικεία είτε είναι ανδρική παρέα).
-Είναι τυχαίο ότι από τα παλιά τα χρόνια, με ενοχλούσε ιδιαίτερα να ξεροσταλιάζω σαν τον βλαμμένο, σε κάποιο κρύο στενό, περιμένοντας να δεήσει να έρθει το ραντεβού μου;
-Με τιμά που όταν κανονίζω με τον κολλητό μου, προσθέτω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20 λεπτά, μιας και γνωρίζω καλά ότι θα καθυστερήσει ΣΙΓΟΥΡΑ;
-Μήπως είμαι υπερβολικός που από κάτι τέτοιες συμπεριφορές κατηγοριοποιώ τους ανθρώπους;
-Μήπως στην τελική, μεγαλοποιώ τα πράγματα σε βάρος μου;
Ίσως.

Πρέπει όμως να σημειώσω, πως εάν για παράδειγμα, έχουμε ραντεβού στο Μοναστηράκι έξι η το απόγευμα και έρθεις επτά παρά, μην περιμένεις να με βρεις εκεί...

Εάν με δεις εκεί, την ώρα που θα φτάσεις, θα πει ότι με ενδιαφέρεις ΠΟΛΥ.

Επομένως, συνέπεια αδέρφια.
Συνέπεια, γιατί έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους. Και θεωρώ ανούσιο να αρχίσω να γράφω πως δεν πρέπει να κάνουμε αυτά που δεν θέλουμε να μας κάνουν, γιατί θα είναι το μεγαλύτερο κλισέ που υπάρχει. Και όπως μπορεί να γνωρίζετε, σε αυτά "κλωτσάω" σαν άγριο άλογο.

-Lcfr.

2 comments:

λινι said...

..κι αν έφτανε στις 7 "κατα ιδρωμένη" λόγω απρόσμενων συνθηκών..θα ήθελε πολύ να σε είχε βρεί εκεί να περιμένεις...Καλό είναι να παίρνουμε αποφάσεις όταν ξέρουμε όλα τα δεδομένα!

Lcfr said...

Συμφωνώ.

Totally.

-L.