Wednesday, May 25, 2011

SEX

Τελικά μπορείτε μου εξηγήσετε ΓΙΑΤΙ ο εγκέφαλός μας, είναι τόσο περίπλοκος και εντυπωσιακά ισχυρός;

Όταν δεν είσαι στα καλά σου, όλα όσα σε περιστοιχίζουν, (είτε μιλάμε για υλικά, είτε για ανθρώπους), σου φαίνονται γκρι. Αδιάφορα και χωρίς ιδιαίτερη αξία αναφοράς. (πόσο μάλλον να ασχοληθείς σοβαρά μαζί τους)

Αντιθέτως, όταν είσαι στα καλά σου, τα ίδια πράγματα φαντάζουν έντονα, γεμάτα χρώμα και πάθος. Τα νιώθεις εξαιρετικά διαθέσιμα και ζουμερά. Κάτι σαν ένα φρέσκο φρούτο. Ειδικά δε, η μουσική. Ακούγεται εντονότερη και εκπληκτική! Ότι είδος και να είναι, στα πλαίσια του γούστου φυσικά, μεταφράζετε από τα αυτιά πιο ζωηρή και οικεία.

Ποια όμως πράξη, αξιολάτρευτα στρουμφάκια μου, είναι καθαρά εγκεφαλική και την αποζητά διαρκώς ο άνθρωπος;

Το ΣΕΞ αδέρφια μου.

Όταν δεν είσαι στα καλά σου, το σεξ, είναι μια αιματηρή αγγαρεία, που μόνο απογοήτευση μπορεί να σου προσφέρει σε μεγάλες και άτοκες δόσεις. Μπλοκάρει ο εγκέφαλος με χαρακτηριστική άνεση, με αποτέλεσμα ο άνθρωπος Ή να λειτουργεί σπασμωδικά και ατσούμπαλα, (και ας μην κρυβόμαστε, πολλές φορές ντροπιαστικά γρήγορα) Ή να μην λειτουργεί και καθόλου!

Όταν η γυναίκα λέει, "Σήμερα έχω πονοκέφαλο" (κλισέ από τα λίγα) πραγματικά δεν έχει όρεξη ή βαριέται να μπει στην όλη διαδικασία (αν και, μεταξύ μας, δεν κάνετε και τίποτα! όλα από εμάς τα περιμένετε!! :P).

Ο άνδρας, σαν άλλο σεξουαλικό κτήνος, πολύ δύσκολα (για να μην πω σπάνια) θα πει: "σήμερα δεν έχω όρεξη". Εάν όμως βλέπετε σημαντική αλλαγή στους χρόνους (προς τα κάτω) και/ή στην ποιότητα της απόδοσης, τότε φίλες μου καλύτερα είναι να κάνετε ένα βηματάκι πίσω. Το σώμα βλέπετε θέλει, αλλά η "μηχανή" αδυνατεί.

Οι πιθανότητες το μυαλό του να τρέχει αλλού, με πολλά χιλιόμετρα την ώρα, είναι μεγάλες! Όχι απαραίτητα σε κάποια άλλη γυναίκα, (αν και είναι ΠΟΛΥ πιθανό) αλλά στο οτιδήποτε τον απασχολεί εκείνη την περίοδο.

Δείξτε λοιπόν, κατανόηση.

Και επιτέλους χωνέψτε, ότι οι άνδρες είναι περισσότερο εγκεφαλικά όντα από εσάς.

Λέαινες!!!

:)

-Lcfr.

P.S. Εξακολουθώ να μην είμαι καλά και δεν κάνετε τίποτα για αυτό! Σιχτίρ πια..

No comments: