Monday, May 23, 2011

Out Of Hand

Πριν κάτι ημέρες, μιλούσα στο τηλέφωνο με τον Mephisto (η φίρμα του blog) ο οποίος πάνω στην κουβέντα, με ερέθισε με μια και μόνο πρόταση:

"Μεγάλε..." είπε με στόμφο.
"...μερικά πράγματα δεν είναι στο χέρι σου..."

Και αναρωτιέται με την σειρά του, ο άνθρωπος που ξεχειλώνει τις σκέψεις του, ιδιαίτερα τις νυχτερινές ώρες (μεγάααααλο σφάλμα):

Τι μπορεί να κάνει ένας υπέρ-κοντρολικός άνθρωπος (αυτός δηλαδή, που θέλει να ελέγχει όσων το δυνατόν περισσότερα) όταν έχει να αντιμετωπίσει καταστάσεις που δεν είναι του χεριού του? Προσπαθεί να τις κουμαντάρει και να τις φέρει στα μέτρα του, ή απλά αφήνεται στο κύμα και όπου τον βγάλει ο αέρας?

Μήπως αυτό που μου είπε ο Mephisto, έχει μόνο ΜΙΑ λειτουργική και ουσιαστική απάντηση, για ανθρώπους σαν και εμένα;

Μήπως η σωστή απάντηση είναι:

"...δεν είναι του χεριού μου; Κάτσε και θα δεις!!"?

-Lcfr.
Ps. Ακούς εκεί "υπέρ-κοντρολικός"... Τι γράφω ο άνθρωπος και δεν με συλλαμβάνουν...

2 comments:

mat said...

Κάποτε διάβασα κάπου (δυστυχώς δεν θυμάμαι που)την εξής φράση :
''Θεέ μου βοήθησέ με να αντέξω όσα δεν μπορώ να αποφύγω''.
Νομίζω τα λέει όλα!

Lcfr said...

Και ο γνωστός, αντιδραστικός, Lcfr, θα πει:

"Εαυτέ μου, βοήθησέ με να αντέξω όσα δεν μπορώ να αποφύγω"

ΑΥΤΟ νομίζω τα λεεί όλα...

-L.