Sunday, May 29, 2011

Lost Coin

Μπορεί να έχω γίνει κουραστικός στο να λέω ότι αυτή η χρονιά είναι η τυχερή μου, αλλά όλα αυτά που συμβαίνουν, δεν μπορεί να είναι τυχαία.

Κουραστικός αλλά ταυτόχρονα πανέμορφος! (όποιος με κράζει αυτήν την στιγμή, έχω να του πω, ένα στιχάκι για την ζήλια και την ψώρα ;) )

Την περασμένη Τετάρτη λοιπόν, ΑΛΛΟ ένα κέρμα με βρήκε στον δρόμο μου. Μαζί με αυτό λοιπόν, το 2011 έχω βρει 6 κέρματα (τα οποία κρατάω ευλαβικά σε έναν συγκεκριμένο χώρο) και ανυπομονώ να βρω το επόμενο.

Δεν μπορείτε να φανταστείτε το συναίσθημα που σε κυριεύει την στιγμή που, από το πουθενά βρίσκεις κάτι που στην τελική δεν σου άνηκε και από εκείνη την στιγμή και μετά, θα το έχεις στην τσέπη σου για όσο εσύ θες.

Και όχι, πικρόχολοι αναγνώστες μου. Δεν αναφέρομαι στην αξία του κέρματος!! (Το λέω αυτό γιατί στο παρελθόν με έχετε κατηγορήσει για τσιγκουνιά και άλλα τέτοια φανταστικά πραγματάκια) :)

Enjoy λοιπόν.

-Lcfr.

2 comments:

Anonymous said...

εγώ που βρήκα 2 κέρματα χθες...
ένα 5λεπτο και ένα 20λεπτο!!!!

Lcfr said...

Αυτά είναι...

Τα κέρματα εκεί έξω, αξίζουν μια ζεστή τσέπη!

Heh, πως τα λέω...

-L.