Tuesday, February 1, 2011

ΦΑΚ Destiny

Οποίος μπορεί να ξεστομίσει την φράση: "το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον" χωρίς να χαμογελάσει έστω και λίγο με ειρωνική διάθεση, να σηκώσει το χέρι του ψηλά. Του αξίζει χειραψία.
Οποίος δεν πιστεύει στο πεπρωμένο και σε άλλες τέτοιου είδους παλιομοδίτικες απόψεις, να μου δώσει το τηλέφωνό του να του στέλνω SMS κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ, για να του γράφω ότι τον σκέφτομαι έντονα...

Κυρίες και κύριοι του ακροατηρίου, την προσοχή σας για λίγα μόλις λεπτά:

Την μοίρα μας την καθορίσουμε εμείς και μόνον εμείς. Δεν θα κουραστώ να το λέω και είμαι σίγουρος ότι δεν θα κουραστείτε να το ακούτε. (ειδικά όσοι χρειάζονται τέτοιου είδους κουβέντες για και καταλάβουν τι πραγματικά ισχύει) Μην πλησιάζετε την παγίδα της άποψης των γιαγιάδων μας. "Παιδάκι μου, ό,τι και να σου συμβεί εάν είναι είναι γραφτό σου δεν μπορείς να κάνεις κάτι...". Αυτό ίσως είναι από τα πιο ματαιόδοξα πράγματα που μπορείς να ακούσεις. Κάτι σαν την θρησκεία σας ένα πράμα.

Όχι ρε μεγάλε.
Όταν προσπαθώ να ζω την ζωή μου με στόχους και όνειρα, ΕΓΩ θέτω τον προορισμό. Ξέρω προς τα που να κοιτάξω και μπορώ να αντιληφθώ τι πρέπει να κάνω για να φτάσω το συντομότερο δυνατό εκεί. Αντιθέτως όταν πάω στα κουτουρού και κάτω από την μασχάλη έχω το γνωμικό του πεπρωμένου (ότι είναι να γίνει θα γίνει) δεν μπορώ να έχω στόχους. Το μόνο που έχω είναι η κρύα αγκαλιά της άγνοιας του προορισμού μου.

Γιαυτό, είμαι της άποψης να βάλετε στην καθημερινότητά σας τις παρακάτω προτάσεις για να δείτε διάφορα:

-Χτί-ζω την ημέρα μου, πάνω στις προδιαγραφές των ονείρων μου.
-ΦΑΚ fate, ΦΑΚ destiny.
-I'm the master of my own.

-Non Serviam!!


Άντε, γιατί σαν πολλά να μας τα είπανε σήμερα.

Εκνευρισμένος Lcfr.
P.S. Living your life with no goals or dreams is the same as trying to find a destination with no address. You'll always end up lost...
P.S. Να τον ακούτε τον Lcfr... κάτι ξέρει κι αυτός...

1 comment:

Anonymous said...

Sometimes it is when getting lost that you discover true unexpected treasures...sometimes you even have to get lost to find yourself.