Saturday, February 5, 2011

Radio?

So,

Εχθές μου ήρθε η ιδέα να ξανά ανεβάσω τις δύο (2) "ραδιοφωνικές" προσπάθειες που έκανα στα μέσα του 2010. Η αλήθεια είναι ότι είχα διασκεδάσει ιδιαίτερα φτιάχνοντας αυτά τα 2 μουσικά μισάωρα (με την διακριτική και πάνω από όλα "sexy" φωνή μου να διακόπτει τα τραγούδια κάνοντας σχόλια για τα πάντα).

Σκοπός μου ήταν, είναι και θα είναι να το κάνω εβδομαδιαίο. Δηλαδή να εισβάλλω με μορφή mp3 στα αυτάκια σας, μια φορά την εβδομάδα...

Να σας ταράζω την ζωή, με τα σχόλια και τις σκέψεις μου και να εξαφανίζομαι μέχρι την επόμενη φορά. Κάπως έτσι το έχω στο μυαλό μου...

Επειδή λοιπόν, τα αρχεία που είχα ανεβάσει τότε, για κάποιον περίεργο λόγο εξαφανίστηκαν, ορίστε:
Let Me podCAST a Spell On You (A podcast from Lcfr)
Episode #1: http://www.mediafire.com/?6n2twydbdy984v8
Episode #2: http://www.mediafire.com/?behvm5jc2hb88eh

(οδηγίες: Click στο link του επεισοδίου που θέλετε, στην σελίδα που ανοίγει, περιμένετε το "Processing download request..." να γίνει "Click here to start download..." Κατεβάζετε το αρχείο που είναι σε κατάληξη .mp3 το οποίο ανοίγει με όποιο πρόγραμμα αναπαραγωγής μουσικής έχετε στο PC ή στο Mac...)

Enjoy.
Εάν θα υπάρξει συνέχεια σε αυτήν την προσπάθεια, θα κριθεί από εσάς και τις αντιδράσεις σας.

Lcfr is back.
100% back.

No comments: