Saturday, February 12, 2011

Lucky Penny

Φέτος την πρωτοχρονιά, το φλουρί στην πίτα έπεσε σε εμένα και τον αδερφό μου. Συνηθίζουν να λένε ότι εάν σου πέσει το φλουρί, θα είσαι τυχερός όλη την νέα χρονιά.

Για να πω την αλήθεια μου, η αρχή της χρονιάς με βρήκε στο κρεββάτι, άρρωστο και με την χειρότερη των διαθέσεων παραμάσχαλα. (άσχετα εάν είχα προτάσεις από διάφορους να μου φέρουν ζεστή σούπα για να γίνω καλύτερα) Πέρα από αυτό, νομίζω ότι η τύχη μου έχει αλλάξει. Και το διασκεδάζω, μιας και σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, έχω βρει όχι ένα αλλά ΤΕΣΣΕΡΑ κέρματα στον δρόμο. Ένα 2ευρω, ένα 10λεπτο, ένα 2λεπτο και ένα μονόλεπτο. Τώρα θα μου πείτε: "Σιγά ρε μεγάλε, τι νομίζεις ότι έκανες περιουσία?"

Όχι! Δεν το γράφω όλο αυτό, για οικονομικούς λόγους. Το γράφω γιατί, όπως έχω αναφέρει και παλιότερα, τα αναπάντεχα πράγματα είναι ίσως τα καλύτερα. Εκεί που δεν το περιμένεις, τσούκ σου σκάει ένα μήνυμα, ή ένα τηλεφώνημα, ή ακόμα και ένα κέρμα μικρής αξίας στον δρόμο που σου αλλάζει την πορεία. Και μέχρι στιγμής, τέτοια έχω πολλά...

Expect The Unexpected!!

Όμως μια ημέρα που ήμουν στο Χαϊδάρι, βγαίνοντας από ένα ταξί, είδα ΑΚΡΙΒΩΣ μπροστά μου, ένα μπρούτζινο κέρμα που το αγνόησα. Δεν το μάζεψα!! Δεν το μάζεψα και θέλω να μοιραστώ μαζί σας, ότι με έχει στοιχειώσει αυτή μου η κίνηση. Μακάρι να γύρναγα τον χρόνο πίσω και σήμερα να λέω, πως τα κέρματα που έχω βρει το 2011 είναι 5...

Νιώθω τυχερός φέτος. Ότι μπορώ να κερδίσω πράγματα και καταστάσεις.
Τις διεκδικώ και θα τις διεκδικώ μέχρι τις 32 του Δεκέμβρη.

Για το μοναχικό και ξεχασμένο κέρμα του Χαϊδαρίου ρε γαμώτο... Που είναι σε άλλη τσέπη αλλά ανήκει σε εμένα...
(στην τελευταία πρόταση, ΙΣΩΣ να μιλάω και μεταφορικά)

heh :)

-Lcfr.
Ps. Ελπίζω να πιάσατε την προσθήκη ημέρας στον Δεκέμβρη. Σας επιτρέπω αυτήν την extra ημέρα να την ερμηνεύσετε όπως ακριβώς θέλετε. Δικαίωμά σας είναι.

5 comments:

Anonymous said...

δε σας το ειχαμε παντως να κοβετε βασιλοπιτες...

Lcfr said...

Τι να κάνεις...
Το έθιμο...

-L.

Anonymous said...

...Filara mou gia to kerma tou Xaidariou pou sou anhkei... omws einai se tseph allh...kai pou mporei na parameinei ...kai na 3odeutei gia axrhstes...agores NB

Anonymous said...

εθιμο εθιμο,αλλα ουτε στα εθιμα μου φαινοσασταν πιστος...εμενα παντως μου τυχαινει σχεδον 10 χρονια,αλλα τυχη δε βλεπω...μηπως φταιει που ειναι λιγο σικε???

Anonymous said...

Αφου είσαι παλιόγυφτος και ασχολείσαι με πενταροδεκάρες αυτά παθαίνεις.......