Saturday, February 5, 2011

Lcfr

Ποιος από εσάς περίμενε να λείψω πάνω από 3 ημέρες?
Ποιος από εσάς κατάλαβε την απουσία μου?

Μην περιμένετε γλυκανάλατα σχόλια τύπου: "Μου λείψατε" και "δεν μπορώ μακρυά σας". Δεν θα τα ακούσετε (εσείς) από αυτόν τον δαίμονα...

Μου έλειψε να γράφω. Απλά και ξεκάθαρα.
Γιατί όταν γράφω (όπως μου είπε και μια ψυχή λίγο πριν) προσπαθώ να σας κάνω να δείτε τα πράγματα μέσα από τα μάτια μου. Προσπαθώ να σας δείξω πως ΠΡΕΠΕΙ να βλέπετε τα πράγματα κατά την δική μου άποψη. Από την δική μου προοπτική.

Και ξέρετε κάτι? Θα συνεχίσω να το κάνω, μιας και για να φτάσω σε αυτό το σημείο που βρίσκομαι σήμερα, έχω περάσει από πολλά περίπλοκα, τρομαχτικά και μερικές φορές δύσκολα σταυροδρόμια. Όλα αυτά τα ξεπέρασα και πλέον έχω την ευκαιρία να σας δανείσω τα μάτια και τις εμπειρίες μου.

Και θα συνεχίσω να το κάνω.
Μέχρι να καταφέρω να φέρω τούμπα έστω και έναν από εσάς.

-Lcfr.

No comments: