Friday, February 25, 2011

Music Power

Τον τελευταίο καιρό, έμαθα 2 τραγούδια που με έχουν κάνει να κοιτάζω τα πράγματα λίγο διαφορετικά.

Ξέρω ότι οι περισσότεροι από εσάς, δεν έχετε το ίδιο γούστο μαζί μου στην μουσική, ΑΛΛΑ θα σας προλάβω και θα σας παρακαλέσω να τα ακούσετε. Το ένα μετά το άλλο. Μπορώ να εγγυηθώ για την ποιότητά τους εγώ προσωπικά.

Πρώτο είναι το Sinner's Prayer από τον Sully Erna. (τραγουδιστής των Godsmack)
Enjoy και μην ξεχνάτε ότι ακολουθεί και το τελειωτικό χτύπημα ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ.

Ελπίζω να σας άρεσε...
Και τώρα, ετοιμαστείτε να γονατίσετε από την μουσική ποιότητα που χαρακτηρίζει το επόμενο τραγούδι, που μας το προσφέρει ο Brett Anderson, των Suede και έχει το όνομα Back To You.
Δεν έχω άλλα λόγια να το χαρακτηρίσω... Αλήθεια δεν έχω.


-Lcfr.
Ps. Τελικά θα μου απαντήσει κανείς, για το πόσο μεγάλη δύναμη μπορεί να έχει η μουσική?
Ps2. Thanks e-Mak για το Sinner's Prayer, και Iris Isis για το Back To You...

3 comments:

Anonymous said...

Back to you... divine tha elega.. poli kalo!

Lcfr said...

Ιδιαίτερο...

-L.

Anonymous said...

genika den akouo tetoiou eidous mousiki, alla o tipos ta spaei! exei oraia ki8ara vasika...