Friday, July 8, 2011

Dilemma

Καιρό τώρα σκεφτόμουν να ζητήσω την βοήθειά σας αλλά δίσταζα...

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...

Πριν μια εβδομάδα, (εάν δεν με απατά με κάποια από εσάς, η μνήμη μου) είδα στον ύπνο μου, την διάσημη και ξακουστή καλλονή Jessica Nigri. (clicky για περισσότερα Lcferικά posts με θέμα την Jessica εδώ). (Μεταξύ μας το όνειρο ήταν ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ πονηρό) (PERVERTTTTTTTTTTT)
Ταυτόχρονα όμως, τον τελευταίο καιρό με έχει στοιχειώσει, σαν όμορφος nerdy εφιάλτης η κοκκινομάλλα κυρία MeekaKitty. (περισσότερα στο Youtube κανάλι της εδώ)

Μετά από αυτές τις σημαντικές πληροφορίες, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω, ότι ΕΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ να με βγάλετε από το αδιέξοδό μου και να μου υποδείξετε ποια είναι ομορφότερη (και καταλληλότερη για την αφεντιά μου φυσικά)
Ήρθε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η ώρα να αποφασίσω ποια θα έχω στο πλευρό μου (πολύ θα ήθελα)

Στην ξανθιά γωνία του ring, η κυρία JESSICA NIGRI!!!
(Πατήστε iLike για να δώσετε την ψήφο σας στο Jessicάκι)


Στην κοκκινομάλλα γωνία του ring, έχουμε την κυρία MeekaKitty!!!
(Πατήστε iDon'tLike για να την ψηφίσετε)

Όπως μπορείτε να καταλάβετε, ΚΑΙ οι δύο, είναι ιδιαίτερα μεγάλα Nerds (κάτι που λατρεύω στην γυναίκα)
Ορίστε λοιπόν...
Περιμένω την απόφασή σας.
Vote away!
Jessica
VS MeekaKitty!

-Lcfr.

5 comments:

D.Z. said...

ΦΥΣΙΚΑ Η ΞΑΝΘΙΑ

Lcfr said...

D.Z. (interesting name by the way)

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο.

Ελπίζω να πάτησες iLike.

:)

-L.

Anonymous said...

Εφόσον βρίσκεσαι σε τοοοοσο σοβαρό δίλημμα ...θα κάνουμε ό,τι μπορούμε!Είναι πασιφανές...για kinky καταστάσεις(και αναγκαστηκά κρίνοντας μόνο απο την εικόνα) αβλεπει την ξανθιά!Αν θες πιο ήρεμα πράγματα...κοκκινομάλλα!Αν και redhaid=hotchick xmmm.Eίναι θέμα "χρησιμότητας" και εν τελει όταν επιθυμείς match μεσω φωτο...χρειάζεται και υλικό πλήρες για να κάνουμε σωστά την δουλειά μας.Something is missing right,the other half?(ρητορική ερώτηση αλλά μας προκαλείς my friend:) )
C.

Lcfr said...

Για το other half της εξίσωσης ένα έχω να πω...
Επειδή υπάρχει...

USE
YOUR
MIND.
και θα την βρεις την άκρη.

-L.

Anonymous said...

Δεν χρειάζεται να βρω τιποτα ;) !Ειπαμε ηταν ρητορικής φύσεως απορία...ως προς αυτό.
Keep us "posted"....ciao
C.