Monday, July 11, 2011

Teenager Nerd Part 2

Σε συνέχεια λοιπόν, του προηγούμενου post για τα nerds που κρύβουμε μέσα μας (οκ οκ, μάλλον μίλαγα ΜΟΝΟ για εμένα) και επειδή ΕΓΩ είμαι ο MASTER σε αυτό εδώ το blog, ορίστε το video που μου προκάλεσε όλο αυτό.

Είναι ένα χαλαρό τραγουδάκι από τους HeyHiHello και την Meekakitty (που γνώρισε μεγάλη ήττα στην προχθεσινή ψηφοφορία) που ουσιαστικά περιστρέφεται γύρω από το Harry Potter και έχει τον τίτλο Wizard Love

Οκ-οκ.
Παραδέχομαι ότι δεν έχω δει ούτε ένα Harry Potter και από ότι μαθαίνω, μερικές ταινίες είναι ιδιαίτερα συναρπαστικές. Είμαι ανοιχτός σε προτάσεις για Harry Potter Nights σπίτι μου, με Pop Corn και νερό βρύσης (μιας και η Αγκελα Μέρκελ μας έχει γονατίσει με την κρίση) :)

Enjoy, και περιμένω τις προτάσεις σας!!

-Lcfr.
ΥΓ.
Στο τέλος του τραγουδιού, μπορείτε να δείτε την κοκκινομάλλα κοπελίτσα να μιλάει και μπορείτε να δείτε ποοοοοοοοοσο cute είναι... Μήπως να ξανασκεφτείτε την ψήφο σας? Λέω εγώ τώρα...

2 comments:

Αθανασούλι said...

O Harry Potter βλέπεται.. το τραγούδι δεν ακούγεται για πολύ... Μάλλον κανείς δεν το έχει ακούσει μέχρι τέλους για να προσέξει την cute κοκκινομάλλα... ;-)

Anonymous said...

την cute 'μυτόγκα' κοκκινομάλλα!!!