Sunday, July 17, 2011

Nerd Girl

Στα διάφορα ταξίδια μου στις αμέτρητες σελίδες του δικτύου, έπεσα πάνω σε μια φωτογραφία που μπορώ να πω, μου πήρε τα μυαλά...

Και σας την παρουσιάζω αμέσως:
Τι βλέπουμε εδώ λοιπόν?
Μια κοπελίτσα TOPLESS,
Στα σωστά κιλά,
Με το σωστό χρώμα εσωρούχου,
Με ξανθιά αλογοουρά (που είναι must),
Ιδιαιτέρως ακατάστατη,
και να παίζει με πάθος, κάποιο παιχνίδι στο υπολογιστή.

Η περιγραφή που μόλις σας έκανα, είχε 32 λέξεις (τις μέτρησα).
Επειδή είμαι καταπληκτικός, μπορώ την ίδια ακριβώς περιγραφή να την κάνω με 4 μόλις λέξεις.
Here we go.

ΜΥ DREAM NERD GIRL!!!!
(την οποία παντρεύομαι ΑΝΕΤΑ τις επόμενες ώρες αμέσως μετά την γνωριμία μας)

Έσωσα λοιπόν, την φωτογραφία και συνέχισα το ταξίδι μου, μιας και είπα σιωπηρά στον εαυτό μου...
"Αγαπημένε μου Lcfr, τέτοια γυναίκα δεν υπάρχει.. Δυστυχώς..."

ΑΛΛΑ

Μετά από δύο-τρεις ημέρες συνέβη το εξής...
Η αντίδρασή μου, όπως μπορείτε εύκολα να καταλάβετε ήταν η εξής...

WHAT
THE
HELL
???

Θα δείξω όμως σθένος και αυτοσυγκράτηση και θα πω ΟΧΙ!

ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ. Μπορεί να έχει τα περισσότερα χαρακτηριστικά από το MY DREAM NERD GIRL που περιέγραψα πιο πάνω, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΘΟ ΜΑΛΛΙ!! (και το εσώρουχό της είναι χάλια)

Συγγνώμη κοπελίτσα της φωτογραφίας... Προσπάθησες αλλά δεν...
Συγγνώμη και πάλι..

Θα συνεχίσω να ψάχνω μιας και είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ, πως κάπου εκεί έξω υπάρχει... Είτε περιμένει να ΓΙΝΕΙ nerd, ή είναι ήδη και κρύβεται...
(όποιος/όποια έχει καμία πληροφορία για την ύπαρξη παρόμοιας κοπέλας ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ (ή να έχει διάθεση να αποκτήσει) ΟΛΕΣ τις προδιαγραφές, παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου με όποιον τρόπο μπορεί)

Ευχαριστώ,

-Lcfr.

3 comments:

Anonymous said...

αν μπλέξεις με μια τέτοια κοπελίτσα..που πολύ στο εύχομαι αφού είναι το κορίτσι των ονείρων σου...θα σας φάνε οι κατσαρίδες, θα πάθετε τροφική δηλητηρίαση απο το junk food, θα τρυπήσει το στομάχι σας από τα ανθρακούχα αναψυκτικά, και γενικά θα σας φάνε οι 4 τοίχοι ενός δωματίου....γούστα όμως είναι αυτά...και αφού αρέσει σε εσένα στους άλλους περισσεύει :p

Lcfr said...

Συμφωνώ.

-L.

Unknown said...

nomizw oti foraei swvrako, dude