Saturday, July 30, 2011

Fun Facts

Fun Facts:
  • Η Katy Perry, όσο ατάλαντη και να είναι, στο τραγούδι ET νομίζω πως θέλω να την παντρευτώ.
  • Έχω απίστευτη όρεξη για καραμέλες BABALOU και τηγανιτό ρύζι με γαρίδες.
  • Στο παρελθόν, έχω κάνει την εξής καφρίλα: Caprice πουράκια, βουτηγμένα στην Nutella. (Ο ισχυρότερος αντίπαλος της υπογλυκαιμίας και πλέον, ο κοντινότερος γείτονας της αηδίας)
  • Αρκετούς μήνες πίσω, είχα γράψει για τα απαγορευμένα τραγούδια. (clicky εδώ για να διαβάσετε τι έγραφα τότε) Πριν 2 εβδομάδες λοιπόν, συνάντησα εάν σχολικό φίλο μου στον δρόμο. Αυτός ήταν στο αμάξι και εγώ με τα πόδια. Τα είπαμε λοιπόν "στα γρήγορα" και κατά την διάρκεια της σύντομης κουβέντας, το αυτί μου, έπιασε το εν λόγω απαγορευμένο τραγούδι, να παίζει στο cd player του. ΝΑΙ ΝΑΙ. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΟ. Όπως τυχαίο είναι ότι στην μετακόμιση, δεν πήρα τα cds μου, αλλά το συγκεκριμένο το έχω εδώ δίπλα μου.
  • Δώσε μου Pop Corn και πάρε μου την ψυχή.
-Lcfr.

6 comments:

Anonymous said...

1)oi babalu einai tsixles kai oxi karameles.
2)Στο παρελθόν, έχω κάνει την εξής καφρίλα: Caprice πουράκια, βουτηγμένα στην Nutella. (Ο ισχυρότερος αντίπαλος της υπογλυκαιμίας και πλέον, ο κοντινότερος γείτονας της αηδίας)

Esi zeis pragmatika stin kopsi tou ksirafiou.Eisai foveros.Ela re,ekanes auton ton fovero sindiasmo pourakia me nutella?Treli kafrila.Pw pw eisai trelos e?De masas mia!Sindiases sokolata me sokolata.Megali kafrila.
Mi mou peis oti sindiazeis kai coca cola me fanda giati tha trelathw.

Ma vlepeis oti kaneis san paidaki tou dimotikou?Des posoi tha sou kanoun like.
Alla ksexasa esi grafeis giati GOUSTAREIS.

Anonymous said...

dimitris

Anonymous said...

Δημητρη...χαιρομαι προκαταβολικά διοτι με πιανεις απόλυτα!τι εννοω?Εσενα, οπως εχεις πει, στα εχει πριξει ο εν λογω lcfr...και τα γραφόμενα του!Αλλα η όλη φαση εχει αρχίσει να γίνεται μονοτονη , προβλεψιμη και οπως εχω ξαναπει πιστεψε με δεν ενδιαφέρει και πολυ ποιος το έχει πιο μεγαλο...δλδ κανεις AKRIBΩΣ αυτο που υποστηριζεις πως δεν σου αρεσει και το κατακρινεις post και post τωρα! put one +one together...

Anonymous said...

oxi,apla oso grafei ektheseis dimotikou tha grafw oti einai asteies kai xwris noima :)
Dimitris

elEna said...

O dimitris einai o 1os pou panta kanei comment kai malista polu suntoma afou anarth8ei kapoio post...nomizw perimenei pws kai pws olh mera mexri o Lcfr na grapsei kati kai kanei sunexeia refresh thn selida giati polu apla mallon den exei kati allo na kanei...einai pragmatika fovera asteio! LOL

Anonymous said...

Μήτσο έλεος με τα σχόλιά σου. Μας κούρασες!