Tuesday, July 12, 2011

Unstoppable Force

(Παρακαλώ, δέστε τις ζώνες σας.
I'm about to talk
SCIENCE)

Τις προάλλες, άκουσα ένα γνωμικό (επιστημονικών διαστάσεων) που με εξέπληξε τόσο πολύ, που το μαγείρεψα για περίπου, 40λεπτα σε χαμηλή φωτιά στο μυαλό μου, για να το φέρω στα σωστά μέτρα, έτσι ώστε να το μοιραστώ εδώ, μαζί σας.

"Τι θα συμβεί εάν μια ασταμάτητη δύναμη,
συναντήσει ένα ακίνητο αντικείμενο;"

Το είχα ακούσει και παλιότερα, αλλά προφανώς είχα άλλα στο μυαλό μου και δεν του έδωσα την δέουσα σημασία...

Και σας σερβίρω λοιπόν, την δική μου έκδοση, με τη με την γνωστή σε όλους σας, μαγεία και δεξιοτεχνία που με χαρακτηρίζει...

Τι συμβαίνει όταν ένας άνθρωπος, που δεν το βάζει ΠΟΤΕ κάτω, συναντήσει έναν άνθρωπο που δεν σταματάει ΠΟΤΕ να αντιστέκεται;

Η άποψή μου, είναι...
...
....
.....
...
...τι διάολο περιμένετε να σας πω;

Είπαμε το μυαλό μου είναι τόσο πολύ, που μου έχει προκαλέσει μεγάλο αυχενικό πρόβλημα, αλλά όχι και να μπορώ να απαντήσω σε τόσο μεγάλα επιστημονικά ρητά...

Μην ζητάμε και τρέλες...

-Lcfr.
Υ.Γ. Σκεφτείτε και εσείς λιγάκι... Μασημένη τροφή κάθε ημέρα, είναι way too much!

2 comments:

Anonymous said...

" με τη με την γνωστή σε όλους σας, μαγεία και δεξιοτεχνία που με χαρακτηρίζει..."

χαχαχαχα!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

"το μυαλό μου είναι τόσο πολύ, που μου έχει προκαλέσει μεγάλο αυχενικό πρόβλημα"

και ξανα χαχαχαχαχα